Prieš kelerius metus Kaune kasdien į gatves išvažiuodavo beveik tūkstantis maršrutinių taksi. Pastaruoju metu jų nuolat mažėja. Vežėjai teigia, kad Savivaldybės administraciuja nori išstumti juos iš rinkos, rašo "Kauno diena".
Antra vertus, maršrutinių taksi verslas tampa nuostolingas dėl augančių degalų kainų, eksploatacinių išlaidų, vairuotojų trūkumo ir mažėjančio keleivių skaičiaus.
Kai kurie mikroautobusų įmonių savininkai įžvelgia Savivaldybės administracijos norą proteguoti įmones "Kauno autobusai" ir "Autrolis". Pasak verslininkų, miesto valdžia suinteresuota, kad kuo daugiau žmonių važinėtų šių įmonių transportu, nes jų veikla dotuojama iš biudžeto.
Taip pat individualių įmonių vadovai dienraščiui teigė, kad kai kuriais maršrutais autobusai važiuoja dažniau, nei maršrutiniai taksi, todėl pastaruosius renkasi vis mažiau žmonių.
Pasak vienos iš įmonių vadovo A. Zujaus, vežimo paslauga nuolat brangsta - didėja draudimo įmokos, remonto kainos. "Jei po dvejų metų, kai baigsis sutartis su Savivaldybe, bus reikalaujama dar kartą atnaujinti parką, daugelis mūsų bankrutuosime, - mano verslininkas. - Neturime iš ko didinti ir algas, todėl jau seniai trūksta vairuotojų."
Savivaldybės atstovas K. Dekeris "Kauno dienai" teigė, kad reikalavimai mikroautobusų vairuotojams turi išlikti tie patys, nes visi keleiviai nori kokybiškų paslaugų.
Pasak Savivaldybės atstovo, anksčiau Kauno priemiesčiuose kasdien važinėdavo apie 750 mašinų, dabar beliko apie 400. Kai kuriuose maršrutuose jau nebeliko ir norinčiųjų užimti pasitraukusių įmonių vietos.
K. Dekerio manymu, ateityje mikroautobusai išliks tik tose miesto vietose, kur retai, arba visai nevažiuoja kitas viešasis transportas.