• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Užsieniečius ir toliau gąsdina Lietuvos, Latvijos ir Estijos vairuotojai. „Forbes.com” pirmadienį paskelbė pavojingiausių Europos vairuotojų sąrašą, kuriame trys Baltijos valstybės užima tvirtas lyderių pozicijas. Be konkurencijos pirmaujančioje Lietuvoje milijonui gyventojų 2006 metais teko maždaug 223 žuvusieji keliuose (iš viso – 759).

REKLAMA
REKLAMA

Latvija atsilieka gana ženkliai – čia gyvybių per 2006 metus keliuose neteko “vos” 177 žmonių iš milijono (iš viso – 407). Estija – trečia (beveik 152 žmonės vienam milijonui gyventojų, iš viso – 204.

REKLAMA

Absoliučiai daugiausiai žmonių 2006 metais žuvo Italijos (5426) ir Lenkijos (5243) keliuose. Lenkija pagal pagrindinį “Forbes.com” pasirinktą rodiklį liko penkta (137,4 žūties 1 mln. gyventojų), o Italija užėmė 14-ąją vietą (92,4 žūties 1 mln. gyventojų).

Saugiausiai eismo dalyviai gali jaustis Maltos (24,7 žūties 1 mln. gyventojų), Olandijos (44,5 žūties 1 mln. gyventojų) ir Švedijos (49,2 žūties 1 mln. gyventojų) keliuose.

REKLAMA
REKLAMA

“Forbes.com” sudarė sąrašą, remdamasi duomenimis apie 28 Europos valstybes, skelbiamais Europos Komisijos ir Tarptautinės kelių eismo įvykių duomenų bazės. 12 valstybių, tarp jų trijų Baltijos valstybių, 2006 metų rezultatai iki šiol nėra visiškai tikslūs.

Baltijos valstybių pirmavimą pavojingiausių vairuotojų sąraše “Forbes.com” aiškina tuo, kad staigiai išaugęs vartojimas nepaprastai padidino automobilių skaičių, tuo tarpu infrastruktūros ir vairuotojų mentaliteto pokyčiai pasirodė besą ne tokie greiti. Kaip išskirtinė problema paminėtas vairuotojų polinkis sėsti prie vairo išgėrus bei su tuo iš dalies susijusi korupcijos problema, paskatinusi bendro vairuotojų nebaudžiamumo jausmo įsigalėjimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Estijoje 2006 metais 23,5 proc. žūčių keliuose buvo susiję su vairavimu išgėrus, Latvijoje – 21,7 proc., Lietuvoje – 14,8 proc.

Kaip galima dalinė išeitis pristatomas “Rail Baltica” geležinkelis, kuris esą kiek sumažintų krovinių pervežimą sunkiasvoriais automobiliais, keliančiais papildomą grėsmę keliuose. Visgi jo laukti galima ne anksčiau nei 2014 metais, rašo “Forbes.com”, o kol kas Baltijos valstybėms esą derėtų šio to pasimokyti iš Prancūzijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos ar Skandinavijos valstybių, nepaisant itin intensyvaus eismo, atsidūrusių pavojingiausių vairuotojų sąrašo apačioje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų