REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
28
Turistai (nuotr. Fotodiena.lt)

Vietoj vieno skrydžio namo – trys per dvi dienas, vietoj maisto – keli sausainiai ir kąsnelis picos, o po vieno iš skrydžių pasitinka ne artimieji, bet greitoji. Tikrai neskamba, kaip laiminga atostogų pabaiga, tačiau būtent tokią nemalonią istoriją kartu su mylimuoju išgyveno kaunietė Ieva. Net ir po skundų ištisus mėnesius mergina vis dar nesulaukė jokios kompensacijos iš skrydį organizavusių avialinijų.

28

Vietoj vieno skrydžio namo – trys per dvi dienas, vietoj maisto – keli sausainiai ir kąsnelis picos, o po vieno iš skrydžių pasitinka ne artimieji, bet greitoji. Tikrai neskamba, kaip laiminga atostogų pabaiga, tačiau būtent tokią nemalonią istoriją kartu su mylimuoju išgyveno kaunietė Ieva. Net ir po skundų ištisus mėnesius mergina vis dar nesulaukė jokios kompensacijos iš skrydį organizavusių avialinijų.

REKLAMA

Į portalą tv3.lt kreipėsi ir savo istorija pasidalino Ieva (tikrasis vardas redakcijai žinomas). Kaip pasakoja mergina, visi jos rūpesčiai prasidėjo šių metų sausio 23 d., kai ji po kelionės su draugu autobusu atvyko į Hurgados oro uostą skrydžiui į Vilnių.

Teko keisti maršrutą

„Stovint paskutiniams eilėje prie mūsų priėjo oro uosto darbuotojas, kuris pasakė, jog skrydžio, vykstančio į Lietuvą, lėktuvas yra perpildytas ir 11 žmonių netelpa šiam skrydžiui. Atskraidintas mažesnis lėktuvas, nes didysis lėktuvas „Small Planet“ yra sugedęs Vilniuje. Todėl mums buvo pasakyta, kad turime vykti kitu maršrutu, mums buvo pasiūlyta 200 eurų kompensacija“, – pasakojo Ieva.

REKLAMA
REKLAMA

Pora sutiko, nes teigė neturėjusi kitos išeities, todėl pradėjo registraciją į Vokietiją, Hanoverio oro uostą, per kurį ir turėjo pasiekti Vilnių.

REKLAMA

„Mums buvo pranešta, kad skrisim į Vokietiją, nusileisime Hanoveryje, ten duos viešbutį ir kitą dieną, anksti ryte, skrisime į Lietuvą. Kaip oro uosto darbuotojai minėjo, maždaug 10:30 val. būsime Vilniuje. Iš mūsų paėmė pasus, kaip jie sakė, tam, kad užregistruotų naujam skrydžiui, tada padavė pasirašyti lapus, kad sutinkame skristi ir neatidavė pasų tol, kol mes nesutikome vykti į Vokietiją“, – sakė Ieva.

Nusileido tiesiai greitajai į glėbį

Tačiau bilietus gavusi pora pamatė, kad skrydis visai ne į Hanoverį, o kur kas toliau esantį Paderborną, todėl iškart ėmė reikšti pretenzijas oro uosto darbuotojams.

REKLAMA
REKLAMA

„Oro uosto darbuotojai neturėjo tinkamų paaiškinimų, tačiau pažadėjo, kad kitą dieną skrisime į Lietuvą. Ir vėl, neturėdami, kur dėtis, sutikome. Nuėjome laukti savo skrydžio“, – istoriją tęsė Ieva.

Tačiau net ir įsėdus į lėktuvą problemos nesibaigė. Pasak skaitytojos, beskrendant pora pastebėjo, kad skrydis kur kas ilgesnis, nei žadėta, lėktuvas suka ratus aplink miestą apie valandą. Lėktuvui nusileidus, iš kairiojo sparno ėmė veržtis dūmai.

„Nusileidus pamatėme, jog mus pasitiko begalės gaisrininkų automobilių bei keli greitosios medicinos pagalbos ekipažai“, – tvirtino Ieva.

Dar vienas neplanuotas skrydis

Galiausiai pora nuėjo į Paderborno oro uosto informaciją atsiimti naujų bilietų, tačiau gavusi juos išvydo, jog šie – visai ne į Vilnių, o į Amsterdamą. Pasirodo, skristi namo teks per dar vieną Europos miestą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pora 2,5 valandos autobusu keliavo į viešbutį, kur pamiegojo kelias valandas ir kėlėsi skristi į Amsterdamą.

„Atsikėlę negavome vėl jokio maitinimo, atsigerti ir kitų dalykų, nors pradžioje buvo minėta, kad maitinimu bus pasirūpinta. Nuskridus į Amsterdamą, oro uoste sėdėjome apie 3 val. ir galų galiausiai po ilgų klaidžiojimų pasiekėme Vilnių ne žadėtą ankstų rytą, o 13:45 val. Per parą laiko gavome šeštadalį picos gabaliuko ir keturis 5 cm skersmens sausainiukus ir 0,5 ml vandens“, – pasakojo Ieva.

Nuo kelionės jau praėjo keturi mėnesiai, o Ieva vis dar siunčia bendrovėms laiškus, prašydama atsakyti už patirtus nepatogumus.

REKLAMA

Skundas Jau išnagrinėtas

Kaip situaciją apibūdino „Small Planet Airlines“ Berta Jasiukėnaitė, sausio 23 d. į Vilnių iš Hurgados turėjęs skristi orlaivis sugedo, todėl jį teko pakeisti mažesniu, į kurį dalis keleivių nebetilpo.

„Ieškojome savanorių, kurie sutiktų skristi alternatyviu reisu. Tarp šių savanorių greičiausiai buvo ir jūsų minėti keleiviai. Visi jie mūsų kompanijos orlaiviu buvo nuskraidinti į Padeborną, o iš ten – į Amsterdamą ir tada į Vilnių. Net jei atrodytų nepatogus, tai buvo greičiausias būdas šiuos keleivius parskraidinti namo“, – atsakyme tv3.lt rašė B. Jasiukėnaitė.

Pasak įmonės komunikacijos specialistės, moters skundas jau išnagrinėtas, tačiau apmokėjimas užtruko dėl išaugusio kompensacijų kiekio.

„Verta paminėti, kad visi mokėjimai vykdomi paeiliui, tačiau keleivių, kurie kreipiasi tiesiogiai į mus, o ne trečiąsias šalis, skundus išsprendžiame greičiau“, – teigė B. Jasiukėnaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų