Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuolatinis stresas, įtampa, pervargimas – kasdieninis mūsų palydovas. Mokslininkai teigia, jog mažas streso kiekis netgi naudingas sveikatai, tačiau lėtinis stresas ir nuovargis pradeda smarkiai kenkti organizmui. Laidos „Sveikata.lt“ komanda parengė Jums specialų interviu, kartu su gydytoju Mantu Jurkoniu, kuriame kalbėsime apie būdus, kaip įtemptame grafike rasti laiko savo organizmui.

Nuolatinis stresas, įtampa, pervargimas – kasdieninis mūsų palydovas. Mokslininkai teigia, jog mažas streso kiekis netgi naudingas sveikatai, tačiau lėtinis stresas ir nuovargis pradeda smarkiai kenkti organizmui. Laidos „Sveikata.lt“ komanda parengė Jums specialų interviu, kartu su gydytoju Mantu Jurkoniu, kuriame kalbėsime apie būdus, kaip įtemptame grafike rasti laiko savo organizmui.

REKLAMA
REKLAMA

Mantai, turbūt sutiksite, jog šiuolaikinio žmogaus gyvenimo tempas yra itin greitas ir kuo toliau, tuo labiau jis didėja. Ar toks gyvenimo būdas turi įtakos mūsų sveikatai? Kokios?

Tikrai turi. Stresas mūsų organizmą veikia kaip pastovus dirgiklis ir kuo to dirgiklio daugiau, tuo jis labiau sekina. Streso šaltiniai gali būti išoriniai – pvz.: problemos asmeniniame gyvenime arba darbe, netikėti įvykiai ir pan. arba gali būti vidiniai šaltiniai, susiję su mūsų biologinėmis funkcijomis – ligomis arba organizmo ypatumais. Dėl to ilgainiui atsiranda įvairių sveikatos problemų.

Bet juk manyti, kad žmonės pakeis šiuos įpročius turbūt būtų naivu. Tokio gyvenimo ritmo vargu ar atsisakysime, tai ar yra kokių būdų, kaip galėtume sau padėti?

Žinoma, kad yra. Visų pirma reikėtų atsisakyti blogų streso mažinimo įpročių, tokių kaip persivalgymas, rūkymas, alkoholio vartojimas. Šių įpročių žmonės imasi tam, kad pabėgtų nuo problemų, bet suprantama, jog tokios priemonės neveikia ir nepadeda. Visi žinome, kad geriausiai stresą mažina atostogos, tačiau juk ne visada galime leisti sau pasiimti atostogas, tada, kai tik jų prireikia. Šiuolaikinis žmogus negali sau leisti tokios prabangos, kaip pvz. XVIII a. važiuodavo į kurortines vietoves ir ten mėnesį ar du mėgaudavosi sudarytomis procedūrų programomis. Dažniausiai, tai būdavo mineralinio vandens vonios, kurias rekomenduodavo kelis kartus per dieną, ne mažiau, kaip penkiolika tokių procedūrų.

REKLAMA
REKLAMA

Na, o dabar žmonės gali sau leisti tik savaitgaliui nuvažiuoti į kurortines vietas, ten skuba ir bando kuo daugiau procedūrų gauti per vieną ar dvi dienas, kas nėra nei sveika, nei naudinga. Jei jau trumpam atvykstame į SPA ar sanatoriją, reikėtų kuo protingiau susidėlioti šias procedūras, nes kas per daug – tas nesveika. Todėl šiandien yra būdų, kaip „parsivežti“ kurortą į namus – sausas mineralinis vanduo, išgaunamas iš gydomojo mineralinio vandens sūrymo. Tai labai sudėtinga gamtinė struktūra iš žemės gelmių – iš 700 metrų gylio ir šiam vandeniui yra skaičiuojama apie 7 mlrd. metų. Jis prisotintas daugybės skirtingų mineralų ir mikroelementų. Skaičiuojama, kad šiame vandenyje galima rasti daugiau, kaip 70 skirtingų grupių medžiagų. Tokį produktą ištirpdžius savo vonioje, galima gauti tokį patį efektą, kurį gauname kurortuose. Jeigu žmogus neturi vonios namuose, sausu mineraliniu vandeniu galima atlikti ir kūno šveitimą.

Visą interviu skaitykite čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų