• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Kroatijoje startavo savaitę truksiantis „Dinaric“ ralis, kuriame varžosi per 130 ekipažų. Itin sėkmingai jį pradėjo „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos keturratininkai iš Lietuvos: po prologo greičio ruožo Adomas Gančierius savo klasėje užėmė antrąją, o Antanas Kanopkinas – trečiąją vietą.

Sekmadienį Kroatijoje startavo savaitę truksiantis „Dinaric“ ralis, kuriame varžosi per 130 ekipažų. Itin sėkmingai jį pradėjo „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos keturratininkai iš Lietuvos: po prologo greičio ruožo Adomas Gančierius savo klasėje užėmė antrąją, o Antanas Kanopkinas – trečiąją vietą.

REKLAMA

Po pertraukos į tarptautines varžybas grįžęs ir šiame ralyje debiutuojantis A. Gančierius pademonstravo puikų tempą. 54 kilometrų prologo distancijoje jis pavijo du anksčiau startavusius varžovus ir puikiai susitvarkė su sudėtingomis navigacijos užduotimis. „Galima buvo ir geriau, bet galutinis rezultatas – penkta vieta bendroje įskaitoje – yra labai geras jau vien todėl, kad rytoj nereikės atidaryti trasos“, – džiaugėsi sportininkas.

Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau patirties šiame ralyje turintis A. Kanopkinas teigė, kad trasa reikalauja didžiulės koncentracijos ir yra sudėtingas lėto, techniško trialo ir greitų atkarpų mišinys. „Vienoje labai sudėtingoje vietoje praradau daug laiko, bet vis tiek esu dešimtuke bendroje įskaitoje, rytoj startuosiu priekyje ir tai mane labai tenkina“, – pasakojo lenktynininkas.

REKLAMA

Po prologo A. Gančierius ir A. Kanopkinas bendroje ralio įskaitoje užima atitinkamai penktą ir dešimtą vietas. Tokios aukštos startinės pozicijos suteikia lietuviams taktinį pranašumą prieš pirmadienį laukiantį pirmojo ilgo lenktynių etapo.

); height:22px; left:703px; top:162px; width:22px"> 

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų