Audi A6

Audi A6

Tarp gausybės itin brangių, šešiaženkles sumas kainuojančių automobilių, tam tikrose parodų rūmų vietose įvyksta žemiškesnių modelių premjeros. Nors „Audi“ patenka į „Premium“ automobilius kuriančių gamintojų gretas, tačiau naujos kartos „A6“ pristatymas sulaukė žymiai didesnio susidomėjimo negu daugelis labai brangių ratuočių.

REKLAMA

„Audi“ apie naujos kartos „A6“ modelį pranešė žymiai anksčiau negu duris atvėrė Ženevos automobilių paroda, tačiau būtent ji tapo ta vieta, kurioje naujausią „Audi“ inžinierių kūrinį galima apžiūrėti iš arti, jį pačiupinėti ir įvertinti kokią pažangą padarė „A6“.

Vertindami automobilio eksterjero dizainą likome stovėti kryžkelėje. Tikrai nenorime kritikuoti „Audi“ dizainerių dėl noro patobulinti ir taip sėkmingą formulę, tačiau rusiškų matrioškų koncepcija po truputėlį pradeda atsibosti. Priekinė automobilio dalis atrodo kaip iš akies lupta „Audi A8“ kopija, nesugebanti sukurti išskirtinumo, kurį anksčiau turėjo „Audi A6“.

Tuo tarpu galinei automobilio daliai priekaištų neturime – veržlios, modernios kėbulo formos ir dizaino elementai, sukuriančios agresyvaus automobilio įspūdį.

Automobilio vidus turėtų sulaukti žymiai daugiau komplimentų arba kritikos strėlių. Akivaizdu, jog „Audi“ stengiasi neatsilikti nuo šiuolaikinių tendencijų ir formuoti modernaus gamintojo įvaizdį. Naujos kartos modelyje apčiuopiamų, fizinių mygtukų nebeliko, nes didžioji dauguma funkcijų buvo perkeltos į lietimui jautrų ekraną. Sutinkame, jog šis sprendimas atrodo moderniai ir įspūdingai, tačiau žvelgiant iš praktiškosios pusės – tai nėra vienas iš tų sprendimų dėl kurių „Audi“ turėtų didžiuotis. Vis dėlto, galutinį verdiktą turėsime pateikti kuomet naujos kartos „Audi A6“ atkeliaus į Lietuvą.

Kiekvienas gamintojas pristatydamas naują modelį, visuomet pabrėžia tik pačias svarbiausias savybes: vienas faktas apie variklius, porą faktų apie pakeitimus. Tuo tarpu didžiąją dalį „naujienų“ sudaro technologijos. Nors naujų technologijų šiame automobilyje netrūksta, iš pradžių susitelkime į techninę pusę, o tiksliau – jos pokyčius.

REKLAMA

Naujos kartos modelis yra 7 milimetrais ilgesnis (mašinos ilgis - 4939 mm), 12 milimetrais platesnis (mašinos plotis – 1886 mm) ir 2 milimetrais (mašinos aukštis – 1457 mm) žemesnis už savo pirmtaką. Palyginimui: naujoji „A6“ yra 16 milimetrų ilgesnė ir 34 milimetrais platesnė už E klasę, ir 4 milimetrais trumpesnė bei 19 milimetrų platesnė už 5 serijos „BMW“.

„C7“ pakeisiantis modelis svers nuo 1575 kilogramų. Priklausomai nuo pasirinkto variklio ir komforto įrangos priedų, naujasis modelis gali būti iki 5 - 25 kilogramų sunkesnis už savo pirmtaką. Pasak gamintojos atstovų, vien 25 kilogramus prideda „mild-hybrid“ technologija. Trumpai tariant – tai sistema, kurią sudaro starteris-generatorius, veikiantis kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Šios sistemos dėka variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, o „Start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km.

„Audi“ bandydama neatsilikti nuo dabartinių tendencijų, į naujos kartos modelį montuos keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri padėjo pagerinti automobilio manevringumą ir stabilumą posūkiuose bei greitkelyje.

Nuo pat pirmųjų dienų „Audi A6“ bus komplektuojamas su viena iš keturių pakabos konfigūracijos tipų. Pigiausi modeliai gaus standartinę pakabą, „S-Line“ modeliai turės standesnę pakabą. Taip pat bus galima užsisakyti adaptyvią pakabą, kurios charakteristikos keisis priklausomai nuo važiavimo režimo ir kelio dangos. Ir paskutinė opcija – adaptyvi orinė pakaba.

REKLAMA

„Audi“ kompanijos planuose – keturi skirtingi varikliai: 3 litrų, V6 benzininis, 2 litrų keturių cilindrų dyzelis ir 3 litrų V6 dyzelis su dviem galios lygiais. Vėliau variklių gamą papildys ir 2 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis su turbina.

Visi motorai bus komplektuojami TIK su automatinėmis pavarų dėžėmis, priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavara. Gamintojas teigia, jog atsisakyti mechaninės dėžės privertė pardavimų statistika. Absoliučiai didžioji dauguma „Audi A6“ iš gamyklos išriedėdavo su automatinėmis transmisijomis, tad žvelgiant iš verslo perspektyvos, investuoti į naują mechaninę pavarų dėžė tiesiog neapsimoka.

Variklių parametrai:

3.0 TFSI - 340 AG, 500 Nm. Bus montuojama su 7 laipsnių „S-Tronic“ pavarų dėže ir turės „Quatrro“ pavarą. 3.0 TDI - 286 AG, 620 Nm. Bus montuojama su 8 laipsnių „Tiptronic“ pavarų dėže ir turės „Quattro“ pavarą.

Numatoma kaina – nuo maždaug 44 000 eurų.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Top Video

Kauniečių pamėgtame miške – įtartini sprogdinimai
DABAR RODOMA
Kauniečių pamėgtame miške – įtartini sprogdinimai
DABAR RODOMA
Perspėja lietuvius: buitinė chemija suluošina sveikatą amžiams
DABAR RODOMA
Atgijo Romos eglė: iš bjauriojo ančiuko virto gulbe
DABAR RODOMA
Kristina Ivanova apie skandalingą „Playboy“ fotosesiją: „Tuo metu toks buvo protelis“
DABAR RODOMA
Avarija Kauno rajone: per susidūrimą su kariškiais nukentėjo 3 žmonės
DABAR RODOMA
Treneris Aivaras Pekorius pasidalino receptu: taip iškepta mėsa yra sultingesnė
DABAR RODOMA
Biržuose – mįslinga paauglio mirtis: tėvai kaltina pastatą vaiduoklį
DABAR RODOMA
Girto prokuroro elgesys areštinėje pribloškia: jau suko butelį
DABAR RODOMA
Alaus išgėręs devynmetis atsidūrė vaikų namuose: užteko vienintelio skambučio
DABAR RODOMA
Alytiškio išvaizda pašiurpino visą bendrabutį – žmogus pūva gyvas
GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI
REKLAMA

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

REKLAMA

Top Video

Kauniečių pamėgtame miške – įtartini sprogdinimai
DABAR RODOMA
Kauniečių pamėgtame miške – įtartini sprogdinimai
DABAR RODOMA
Perspėja lietuvius: buitinė chemija suluošina sveikatą amžiams
DABAR RODOMA
Atgijo Romos eglė: iš bjauriojo ančiuko virto gulbe
DABAR RODOMA
Kristina Ivanova apie skandalingą „Playboy“ fotosesiją: „Tuo metu toks buvo protelis“
DABAR RODOMA
Avarija Kauno rajone: per susidūrimą su kariškiais nukentėjo 3 žmonės
DABAR RODOMA
Treneris Aivaras Pekorius pasidalino receptu: taip iškepta mėsa yra sultingesnė
DABAR RODOMA
Biržuose – mįslinga paauglio mirtis: tėvai kaltina pastatą vaiduoklį
DABAR RODOMA
Girto prokuroro elgesys areštinėje pribloškia: jau suko butelį
DABAR RODOMA
Alaus išgėręs devynmetis atsidūrė vaikų namuose: užteko vienintelio skambučio
DABAR RODOMA
Alytiškio išvaizda pašiurpino visą bendrabutį – žmogus pūva gyvas
X Faktorius. Gruodžio 16 d. anonsas
DABAR RODOMA
X Faktorius. Gruodžio 16 d. anonsas
DABAR RODOMA
X Faktorius (1)
DABAR RODOMA
Elzė Borsteikaitė
DABAR RODOMA
Elzė Borsteikaitė
DABAR RODOMA
Aivo VS Kristina VS Liana VS Rūta
DABAR RODOMA
Monika Bleikša
DABAR RODOMA
Liana Pušnova
DABAR RODOMA
Rūta Barkauskienė
DABAR RODOMA
Gintarė Razulevičiūtė
DABAR RODOMA
Kristina Jurevičiūtė


INOVOX 1 minutės iššūkis. Aurimas, Kotryna, Modestas, Ema
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Aurimas, Kotryna, Modestas, Ema
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Lėja, Urtė, Eva, Aistė
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Ieva, Rusnė, Justė
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Rūta Šlikaitė
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Osvaldas ir Tačiona
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Viktorija ir Gabrielė
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Juozas
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. 740-037
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. 739-036
DABAR RODOMA
INOVOX 1 minutės iššūkis. Justas, Dominykas, Klaidas, Kornelijus

TELEVIZIJA


×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų