REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

32 metrai – toks, organizatorių skaičiavimu, buvo „General Financing team Pitlane“ piloto Benedikto Vanago šuolis „Rally Estonia“. Lenktynininką aplenkė tik gerokai už lietuvių „Toyota Gazoo Racing Hilux“ lengvesnis Ott Tanakas su „Toyota Yaris WRC“. Tačiau B. Vanago ir Mindaugo Čepulio ekipažo funkcijos šį kartą buvo ne lenktyniauti.
Liepos 12–14 dienomis vykstantis „Rally Estonia“ šiemet pritraukė ypač daug dėmesio. Ralis kandidatuoja tapti oficialiu Pasaulio ralio čempionato (WRC – World Rally Championship) etapu. Šia proga Dakaro rekordininkas B. Vanagas klasikinio ralio trasose pasirodė su sportiniu „Toyota Hilux“, pažymėtu vienu nuliu.
„Nulinio“ ekipažo pareigos – važiuoti artimu sportiniam tempu ir tikrinti trasas: stebėti, ar nėra pažeidimų, kliūčių ir neleistinoje vietoje stovinčių žiūrovų. Tačiau šias funkcijas papildė ir šou elementai. „Cross country“ tipo automobilio pasirodymas klasikinio ralio trasose, dalyvavimas podiumo ceremonijoje drauge su visais dalyviais ir įspūdingas V8 variklio griausmas tapo unikali didžiausio Baltijos šalyse ralio renginio dalis. Tai puikiai įrodė žiūrovų šūksniais ir plojimas palydimas kiekvienas „General Financing team Pitlane“ ekipažo išvažiavimas į trasą. Įspūdingi šuoliai žiūrovus privertė laukti „nulinio“ „Toyota Hilux“, išvažiuojančio į trasas prieš pat Ott Tänak su „Toyota Yaris WRC“, ne ką mažiau nei tikrųjų dalyvių.

32 metrai – toks, organizatorių skaičiavimu, buvo „General Financing team Pitlane“ piloto Benedikto Vanago šuolis „Rally Estonia“. Lenktynininką aplenkė tik gerokai už lietuvių „Toyota Gazoo Racing Hilux“ lengvesnis Ott Tanakas su „Toyota Yaris WRC“. Tačiau B. Vanago ir Mindaugo Čepulio ekipažo funkcijos šį kartą buvo ne lenktyniauti.
Liepos 12–14 dienomis vykstantis „Rally Estonia“ šiemet pritraukė ypač daug dėmesio. Ralis kandidatuoja tapti oficialiu Pasaulio ralio čempionato (WRC – World Rally Championship) etapu. Šia proga Dakaro rekordininkas B. Vanagas klasikinio ralio trasose pasirodė su sportiniu „Toyota Hilux“, pažymėtu vienu nuliu.
„Nulinio“ ekipažo pareigos – važiuoti artimu sportiniam tempu ir tikrinti trasas: stebėti, ar nėra pažeidimų, kliūčių ir neleistinoje vietoje stovinčių žiūrovų. Tačiau šias funkcijas papildė ir šou elementai. „Cross country“ tipo automobilio pasirodymas klasikinio ralio trasose, dalyvavimas podiumo ceremonijoje drauge su visais dalyviais ir įspūdingas V8 variklio griausmas tapo unikali didžiausio Baltijos šalyse ralio renginio dalis. Tai puikiai įrodė žiūrovų šūksniais ir plojimas palydimas kiekvienas „General Financing team Pitlane“ ekipažo išvažiavimas į trasą. Įspūdingi šuoliai žiūrovus privertė laukti „nulinio“ „Toyota Hilux“, išvažiuojančio į trasas prieš pat Ott Tänak su „Toyota Yaris WRC“, ne ką mažiau nei tikrųjų dalyvių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Benediktas Vanagas


Pirmą kartą su „Toyota Hilux“ važiavęs M. Čepulis teigė, jog jausmas važiuoti šiuo automobiliu – nepakartojamas. Šturmanas pasakojo, nesitikėjęs tokių aukštų šuolių ir tokio greičio iš gan masyvaus „Hilux“.
B. Vanagas pabrėžė, kad jį labiausiai nustebino žiūrovų gausa ir ralio aistruolių „sirgimas“ už mėgstamus lenktynininkus. Praėjusiais metais Estijos ralyje dalyvavo apie 40 tūkst. žiūrovų. Organizatorių manymu, šiais metais ralis turėjo pritraukti 30 proc. daugiau žiūrovų.
„Rally Estonia“ dalyvauja virš 100 ekipažų. Jie rungėsi 15 greičio ruožų, nusitiesusių per beveik 152 kilometrus. Organizatorių teigimu, dalyviai įveikė net 86 originalius tramplinus. Estijos ralyje pasirodė visame pasaulyje žinomi lenktyniniai, pavyzdžiui Ott Tänak, Elfyn Evans, Nikolay Gryazin, bei gamyklinės komandos, tokios kaip „Toyota Gazoo Racing WRT“, „Citroën Total WRT“, „Hyundai Motorsport N“, „M-Sport Ford World Rally Team“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų