Karolio Sakalausko atostogos (nuotr. asm. archyvo)

Aktorius, pareigūnas Karolis Sakalauskas su šeima atostogavo Kipre. Ši kryptis buvo pasirinkta ne veltui – ten jie ne tik mėgavosi saulės spinduliais, bet ir atšventė žmonos Jolantos gimtadienį.

„Man patinka kopti į kalną, lipu ten su vienais apatiniais. Žmonės paskui klausia, ar neturiu marškinėlių. Po to norisi pagulėti, tai šokame į baseiną, papusryčiaujame, einame į pležą. O vakare – į miestelį, pasisupame ant atrakcionų“, – štai taip savo atostogas su šeima apibendrino Karolis.

Kipre Karolis Sakalauskas su šeima praleido 8 dienas. Visų pirma, jiems labai pasisekė, nes pasitaikė puikus oras.

„Buvo žmonos gražus jubiliejus, ji, kaip ir per visus jubiliejus, nori pabėgti iš šalies, kad išvengtų visų sveikinimų. Kiprą pasirinkome dėl to, kad jis sparčiai populiarėja, plečiasi ir jau tuo metu buvo nuostabūs orai.

Kai atvykome, vietinis žmogus, pas kurį nuomojomės namą, sakė, kad mums labai pasisekė, nes visą savaitę buvo apniukę orai, o nuo mūsų atvykimo dienos prasidėjo atšilimas. Pavėsyje termometras rodė 32 laipsnius, o pavėsyje pakilo net iki 52 laipsnių“, – naujienų portalui tv3.lt sakė Karolis.

Pakeitė savo atostogų pobūdį

K. Sakalauskas su šeima, kaip teigė, daug metų, jau kokie 5-6, pasyvų poilsį yra pakeitę į pusiau pasyvų.

„Anksčiau, kaip ir dauguma lietuvių, atostogaudavome 7 dienas „viskas įskaičiuota“ viešbutyje, kur visas tas dienas valgai ir geri, o po to grįžęs sakai, kad bloga. Nieko nematai, tik mažą viešbučio kambarėlį, baseiną. Aišku, gali pakeliauti, bet vis tiek.

Turkijoje buvęs gal 5 kartus, Egipte – 4. Šiuo metų į tą pusę visiškai netraukia. Nors kartais tikrai norisi tik pagulėti ir atleisti kojas“, – šypsojosi jis.

Daug metų jiedu keliauja su draugais. Tiesa, visada išsinuomoja automobilį oro uoste. Kipre stebino eismas, vykstantis kita kryptimi.

„Nė karto nebuvęs Anglijoje, tai man labai patiko, kad vairas kitoje pusėje. Buvo šiek tiek nedrąsu tik įsėdus, bet supratęs tam tikras taisykles, tapo viskas aišku. Apsistojome Aja Napa miestelyje, o atskridome į Larnaką. Miestus skyrė gal 50 km.

Paskui aplankėme kanjoną, mėlynąją lagūną, kur buvo nuostabus vanduo, švarus, skaidrus. Po to kitą dieną nuvažiavome į kaimelį pažiūrėti asilų, nes ten yra laukinių asilų ir taip pat ir fermos.

Pravažiavome į Turkijos pusę, reikėjo susimokėti papildomai už draudimą. Matėme miestą-vaiduoklį, likusį baisų po karo, vaizdas buvo nykus. Esu gamtos vaikas, man patinka kalnai, vandenynai, jūra, ta begalybė. Daug kur tie vaizdai tie patys, visur tie kalnai panašūs, tai Kipras labai didelio įspūdžio nepaliko.

Žmoną domina paveldas, ten yra visokių apgriautų pilių, vienuolynų. O Aja Napa yra kaip Palanga – 2 kilometrų gatvė, kur barai, parduotuvės ir panašiai. Larnakoje patiko promenada, kuri tęsiasi kelis kilometrus palei jūrą. Daugybė gerų nebrangių restoranų, skaniai papietavome žiūrėdami į mėlyną jūrą. Orai pasisekė, bet kryptis lietuviams tikrai puiki“, – kalbėjo pašnekovas.

Kaip žinia, bene visiems žmonėms įdomu kainos, dabar specialiai pasižiūrėjau, artimiausiu metu, gegužės pradžioje, dviem žmonėms galima rasti skrydį pirmyn-atgal už 500 eurų. Dabar mes nuomojamės apartamentus, nes daug smagiau turėti savą kiemą. Išsinuomojome namą su baseinu, norėjome, kad vaikai turėtų kur pasimaudyti ir pašokinėti. Turėjome visi atskirus miegamuosius, didelę svetainę, virtuvę. Bet jeigu tinka viešbučio kambariai, tai galima rasti kambarį ir už 40-50 eurų.

Mes, aišku, mokėjome daug daugiau, bet buvo proga – žmonos gimtadienis“, – tikino aktorius ir pareigūnas.

Kaip pastebėjo Karolis, Šiaurės Kipras labai sparčiai vystosi.

„Buvome Pietinėje pusėje, tai, galiu pasakyti, Palangoje, Basanavičiaus gatvėje, yra gražiau, nes viskas sutvarkyta, nauji šviestuvai, atrestauruoti namai. Na, o Kipre kol kas viskas senoviškai. Už dviejų savaičių išskrendu į Dubrovniką, Kroatijoje laukia dar kiti vaizdai, užsisakiau automobilį“, – sakė jis.

Kam apie tokius rašyti...
Visų pirma, pliažas rašomas su -ia-. Antra, kažkas ten du temperatūromis pavėsyje netvarkoj. Trečia....Graikijoje, Kipre, Turkijoje reikia keliauti, ieškoti, ragauti bent jau kelias dienas atostogų metu. Tada tas šalis nors kažkiek galima pažinti - jos yra nuostabios.