Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sarah Palmyra liko sugniuždyta, kai už 4 500 svarų sterlingų (apie 6 000 JAV dolerių) įsigyta jos svajonių „Chanel“ rankinė pasirodė esanti apgadinta – su rašiklio žymėmis ir ištrauktomis siūlėmis. Moteris rankinę nusipirko „Chanel“ butike „Harrodso“ universalinėje parduotuvėje Londone, kur lankėsi su draugėmis.

Sarah Palmyra liko sugniuždyta, kai už 4 500 svarų sterlingų (apie 6 000 JAV dolerių) įsigyta jos svajonių „Chanel“ rankinė pasirodė esanti apgadinta – su rašiklio žymėmis ir ištrauktomis siūlėmis. Moteris rankinę nusipirko „Chanel“ butike „Harrodso“ universalinėje parduotuvėje Londone, kur lankėsi su draugėmis.

REKLAMA

„TikTok“ vaizdo įraše Sarah pasakojo, kad su draugėmis nusprendė įsigyti vienodas „Chanel“ rankines: „Tai man buvo didelis įvykis – tik antrasis dizainerio pirkinys sau. Tačiau viską sugadino pardavėjas, kuris buvo labai nemandagus.“

„Elgėsi taip, lyg bandytume pavogti rankines“

Pasak Sarah, konsultantas visą laiką elgėsi keistai ir atrodė, lyg įtartų jas bandant ką nors pavogti. Merginos vis dėlto nusprendė rankines įsigyti, o kol pirkiniai buvo supakuojami, Sarah pasiskundė parduotuvės vadovui. 

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau grįžus į viešbutį laukė nemaloni staigmena. Vaizdo įraše, kurį ji nufilmavo tuo metu, Sarah sakė: „Atidariau savo „Chanel“ rankinę. Ant jos – rašiklio dėmės, ištraukti siūlai. Ji buvo supakuota, bet tiesiog įmesta į dėžę. Veidrodėlis net nebuvo apklijuotas apsaugine plėvele.“

REKLAMA

Jos draugės rankinė buvo nepriekaištingos būklės, todėl Sarah įtarė, kad gavo ne tą gaminį, kurį matavosi parduotuvėje.

@sarahpalmyra almost 3 years ago so I can laugh about it now but at the time I was devastated #chanelbag #harrods #latenightfinds ♬ original sound - theortizsq

Parduotuvė pinigų negrąžino

Kadangi kitą dieną laukė skrydis į JAV, ji skubiai grįžo į „Harrodsą“. Tačiau ten laukė dar didesnis šokas – parduotuvė atsisakė priimti rankinę ir grąžinti pinigus.

REKLAMA
REKLAMA

Slapta darytame vaizdo įraše girdėti pardavėjo žodžiai: „Šiuo metu negaliu nieko padaryti, kol nebus atliktas tyrimas. Tokios būklės jos parduoti negalėtume.“

Jai grįžus į JAV, „Harrods“ atsiuntė tyrimo išvadą: „Galiu patvirtinti, kad prekė, kurią tvarkė mūsų darbuotojai, neturėjo jokio kontakto su rašalu tiek ruošiant pakuotę, tiek pakuojant. Deja, grąžinti ar pakeisti prekės negalime.“

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų