„Gausus vartojimas visuomenėje dažnai aptariamas kaip šiuolaikinio gyvenimo problema. Jos sprendimui labai didelę įtaką daro pats vartotojas, jo žinios, išsilavinimas. Jos ypač svarbios aprangos mados versle, kuriame drabužių modeliuotojo-kūrėjo produktas iš karto siūlomas ne tik vartotojui, bet taip pat patenka į visuomenės vertybių sistemą. Pagal jį sprendžiama apie patį vartotoją – jo meninę nuovoką, gyvenimo būdą, todėl sumanus vartotojas turi mokėti motyvuotai ir argumentuotai pasirinkti mados produktą – drabužį, aksesuarą“, – sako dr. E. Skerstonas.
Pasak jo, mados verslo atstovai, savo ruožtu taip pat turi sugebėti identifikuoti ir sudominti specifinį – šiuolaikinį ir išsilavinusį vartotoją, suprasti jo požiūrį į madingus daiktus ir taip užtikrinti verslo pelningumą bei ateities perspektyvas. Tarp šių vartotojų – šiuolaikinis vyras, kurio išvaizdos kultūrai bei savivokai ir skirta naujausia dr. E. Skerstono knyga „Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova“. Joje apžvelgiamas senojo romantizmo dvelksmas Lietuvoje, romantinio vyro įvaizdžio sugrįžimas ir psichologinis naujojo romantiko portretas. Gausiai, daugiausia Guodos Jucevičiūtės fotografijomis, iliustruotoje knygoje – albume, kurį planuojama išleisti šių metų spalio mėnesį, taip pat pateikiami autoriaus pasvarstymai apie vyrų stilingumo apraiškas kaip neįmintą visuomenės mįslę.
„Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova“ bus penktoji socialinių mokslų daktaro, docento Eugenijaus Skerstono knyga. Pirmosios trys autoriaus knygos – albumai skirti būstų interjerams, ketvirtoji – mados psichologijai.