Kelionė apkarto: teistas pavėžėjas atvežė, bet daiktų neatidavė

Be daiktų, asmens dokumentų ir be pagalbos iš pavėžėjimo paslaugų teikėjų. Tokioje nepavydėtinoje situacijoje neseniai atsidūrė vienas vilnietis, namo nusprendęs grįžti su pavėžėju. Pastarasis savo keliais nurūko su visais keleivio daiktais, o juos atgauti padėjo tik policija.

Pavėžėjo automobilyje (nuotr. TV3)

Kaip pasakoja į tv3.lt kreipęsis vilnietis Aurimas, incidentas įvyko antradienio vakarą, kuomet į sostinės autobusų stotį išsikvietė pavėžėją iš platformos „eTransport 1424“. Atvykęs tamsaus gymio, rusiškai kalbantis vyriškis keleiviui padėjo susidėti daiktus į bagažinę ir nuvežė į kelionės tikslą.

„Atvežė iki namų, išlipau iš automobilio ir jau norėjau daiktus išsiimti iš bagažinės, bet mašina šiek tiek pavažiavo į priekį. Galvojau, kad šiaip važiuoja, kad patogiau būtų išsikrauti, bet jis tiesiog ėmė ir nuvažiavo.

Kelis kartus skambinau į 1424, bet dispečeriai vis atsakydavo, kad to vairuotojo telefono numerio neturi ir man nepavyks su juo susisiekti. Tada kreipiausi į policiją. Kaip paaiškėjo, tas vairuotojas buvo teistas, policija padėjo labai greitai ir operatyviai, todėl savo daiktus galiausiai atgavau“, – pasakoja Aurimas.

REKLAMA

„eTransport“ platformą valdančios įmonės „Dallis“ vadovas Virginijus Kukalis tv3.lt teigė, kad minėtoje situacijoje kalčiausias buvo užsimiršimas.

„Aš to nelaikau vagyste, manau, kad vairuotojas tiesiog užsimiršo“, – sakė V. Kukalis.

Jis paaiškino, kad dispečeriai iš tiesų negali suteikti asmeninių vairuotojų numerių keleiviams, todėl, iškilus problemai, rekomenduojama į įmonę kreiptis elektroniniu paštu.

„Atrašome tikrai operatyviai. Dar viena galimybė yra nueiti į asmeninę užsakymų istoriją programėlėje, kur gali šešias valandas matyti pavėžėjo numerį“, – teigė V. Kukalis.

Skundžiasi kontrolės trūkumu

Anot Lietuvos taksi paslaugų teikėjų asociacijos prezidento Ričardo Kriukovo, atvejai, kuomet taksi automobiliuose apvagiami keleiviai, nėra dažni. Pasak pašnekovo, atvirkščiai, dažniau nukenčia patys vairuotojai, tapdami kai kurių keleivių aukomis.


Rašyti komentarą...
A
Alvydas
2019-03-07 16:15:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kas nezino Pono Kriukovo .Buves "MARTONAS TAXI" Direktorius.
Jo vadovaujamos firmos taxi stovedavo aerouoste ,gaudydavo uzsieniecius,kitu firmu taxistus vydavo is stovejimo aiksteliu. Otkatais maitindavo P. Kriukova
Saugokites P. Kriukovo ir jo pavaldiniu.

Atsakyti
-2

J
Jimi
2019-03-07 19:30:45
Pranešti apie netinkamą komentarą
Pradėkime nuo to, kad visos taksi bendrovės, sugebėjo rasti įstatyme spragų ir sumaniai naudojasi jomis. Iš teisinės pusės jie negali siuntinėti pavežėjų tiems klientams, kurie užsisako taksi. Pavežėjas ir taksi yra absoliučiai skirtingų galimybių ir įsipareigojimų juridiniai subjektai. Kadangi įstatymų kūrėjai neranda laiko, o galimai ir neturi supratimo, kaip sureguliuoti visą šitą balaganą - klientai, pavežėjai ir valstybė dar ilgai ir nuobodžiai bus maustomi.
Atsakyti
0

s
senis
2019-03-07 17:04:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
kaip valdžioje betvarkė taip ir ju leistom dyrbt šaraškėm irgi vidinė betvarkė
Atsakyti
-3

SKAITYTI KOMENTARUS (8)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų