Užrūstinta kasininkės žodžių vilnietė į pagalbą išsikvietė policiją

Ką daryti, jeigu tave parduotuvės kasoje įžeidžia kasininkė ir neatidaro dar vienos kasos? Pasirodo, vienai vilnietei atsakymu tapo skambutis policijai. Šią savaitę feisbuke paplito netikėtas „Iki“ parduotuvės darbuotojais pasipiktinusios moters pasakojimas.

Prekybos tinklas Iki (nuotr. bendrovės)
62

Gausybe gramatinių klaidų primarginta moters istorija pasirodė Vilniaus Fabijoniškių mikrorajono gyventojams skirtoje socialinio tinklo grupėje.

(62 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Pasižvalgykite po parduotuves

Pateikiame suredaguotas ir pataisytas moters pasakojimo ištraukas:

„Laba diena. Šiandien apie 9 valandą ryto buvau užėjusi į „Iki“ Jovaras apsipirkti, S, Stanevičiaus g. 23. Dirbo tik viena kasa, prie kurios buvo daug žmonių. Kai aš nuėjau paklausti, ar gali atidaryti antrą kasą, nes 1 kasoje buvo daug grąžinimų ir visi žmonės stovėjo jau pikti, tai ta darbuotoja, prie kurios priėjau, pradėjo ant manęs rėkti, pasakė rėkdama, kad kasos neatidarys“, – piktinosi moteris.

Vėliau ji pasakoja nuėjusi ieškoti parduotuvės direktorės, bet jai buvo atsakyta, kad pastaroji išvažiavusi. O prie moters vėliau priėjusi parduotuvės administratorė esą teigė, kad nemandagaus savo elgesio kasininkė besigailinti.

REKLAMA

„M. Petraitienė (red. past. negražiai bendravusios kasininkės vardas pakeistas) net neturėjo ženkliuko su vardu bei darbo pareigomis. Mano kantrybė baigėsi, kada M. Petraitienė mane pavadino alkoholike nelaiminga ir rėkdama ant visos parduotuvės pasakė greičiau eiti lauk. Kantrybė baigėsi ir aš iškviečiau policiją“, – socialiniame tinkle išgyvenimais dalijosi moteris.

Policijai atvykus esą moteris su pareigūnais nuėjo į parduotuvės administraciją, kuri buvusi tuščia. Kasininkės jie taip pat neradę.

Policija pasiūlė parašyti pareiškimą dėl M. Petraitienės elgesio, o tai aš ir padariau. Mano manymu, tokie žmonės tikrai neturi teisės dirbti aptarnavimo srityje. Man 56 metai, pati dirbu prekyboje ir visą savo gyvenimą nebuvau mačiusi ir niekada nesusidūriau su tokiu žmogumi kaip M. Petraitienė“, – tikino moteris.

Įvykį tv3.lt komentavusi „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė teigė, visų pirma, norinti atsiprašyti pirkėjos už apkartusį vizitą į parduotuvę.

„Visada sau keliame ir kelsim tik pačius aukščiausius kokybės bei aptarnavimo reikalavimus, todėl labai apmaudu, kad šios situacijos nepavyko išvengti.

Dedame visas pastangas, kad panašūs įvykiai nepasikartotų ir pirkėjams galėtume užtikrinti visada malonų ir greitą aptarnavimą“, – teigė B. Čaikauskaitė.

Prekybos tinklo atstovė patikino, kad jo darbuotojams yra nuolat vedami specialūs mokymai. Be to, siekiant pagerinti pirkėjų aptarnavimą parduotuvių darbuotojai taip pat motyvuojami.

Moters skundas dėl elgesio parduotuvėje  (nuotr. facebook.com)


Rašyti komentarą...
J
Jo
2019-01-20 18:42:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kokie aptarnavimo kokybės reikalavimai, matyt vargšei darbuotojai nuo darbų gausos stogas pačiuožė, ir kasoje matyt neapmokyta dirbti, nes ner kam prekių krauti ir grindų plauti...
Atsakyti
-2

K
Klientas
2019-01-20 22:55:49
Pranešti apie netinkamą komentarą
Zmones atsipeikekite!Vadovai moka grasius savo darbuotojams,vienas darbuotojas turbut dirba uz 5 zmones ir greiciausiai absoliuciai neskatina ir nemotivuoja dirbti nasiau.Kokie vadovai,tokie ir darbuotojai.Jei negerbia darbuotoju,tai darbuotojai negerbs klientu.O kur motyvacija???kaip prekybos centru tinklas skatina darbuotojus???
Atsakyti
0

p
padraika
2019-01-21 07:59:14
Pranešti apie netinkamą komentarą
ką čia policijai - iškart grybauskaitei reikėjo skambinti, kad asmeniškai atvažiuotų ir deramai aptarnautų.
Atsakyti
-3

SKAITYTI KOMENTARUS (34)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų