„Thermo Fisher Scientific Baltics“ pirmieji iš Baltijos šalių pelnė aukščiausią verslo apdovanojimą

Antradienį „Thermo Fisher Scientific Baltics“ generalinis direktorius Algimantas Markauskas Orlande, JAV, atsiėmė tarptautinį Shingo apdovanojimą už aukščiausio lygio pasiekimus tobulinant verslo procesus. Šis apdovanojimas prilyginamas Nobelio premijai „Lean“ srityje. Kol kas tai yra pirmoji šio regiono įmonė sulauksi tokio pripažinimo.

„Thermo Fisher Scientific Baltics“ (nuotr. bendrovės)
8

Lietuvos bendrovė papildė šį prizą gavusių pasaulinio verslo lyderių kaip „Boeing“, „General Electric“, „Verizon“ ar „Daimler“ gretas. Nuo 2010 m. aukščiausias Shingo apdovanojimas iš viso yra suteiktas vos 19 kompanijų visame pasaulyje.

(8 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „Thermo Fisher Scientific Baltics“ atsiėmė aukščiausią verslo apdovanojimą už efektyvumą

„Shingo prizas atkeliauja į Lietuvą tikrai pelnytai. Lietuvoje dažnai kalbame apie technologines inovacijas, tačiau pamirštame socialines – procesų – inovacijas, kurios taip pat kuria konkurencinį pranašumą dirbant pasaulinėse rinkose. Esu įsitikinęs, kad šios inovacijos turi eiti kartu“, – tvirtino A. Markauskas.

REKLAMA

Prizas įmonei įteiktas per tarptautinę, jau 30– ąją Shingo instituto konferenciją.

„Toks formatas pasirinktas neatsitiktinai – „Lean“ diegimas reikalauja visos organizacijos transformacijos, todėl labai svarbu dalintis gerosiomis praktikos. Džiugu, kad šiemet pasidalinti savo patirtimi esame pakviesti ir mes, pirmieji iš Baltijos regiono“, – teigė A. Markauskas.

Per pastaruosius metus įmonės produktų išsiuntimo procesas sutrumpėjo nuo trijų dienų iki 24 valandų, o 60 proc. produktų yra gaminami tik gavus kliento užsakymą. Kaip pabrėžia A. Markauskas, svarbu į procesų tobulinimą įtraukti visus įmonės darbuotojus. Vien pernai darbuotojai inicijavo ir įgyvendino per 600 tobulinimo projektų įvairiose srityse: pradedant gamyba ir baigiant moksline veikla bei administravimo funkcijomis.

Shingo instituto ekspertai vertindami „Lean“ sistemos taikymo efektyvumą įmonėse atsižvelgia į keturis pagrindinius aspektus. Tai – organizacijos kultūra, nuolatinio tobulėjimo įrankių naudojimas, strateginių tikslų suderinamumas ir ilgalaikiai rezultatai. Aukščiausiu prizu yra įvertinamos tik tos įmonės, kurios visose iš šių dimensijų pasirodo nepriekaištingai.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų