Kelionių advokatas atsakė, ką daryti „Travelonline Baltics“ klientams

Turizmo departamentui laikinai sustabdžius kelionių organizatoriaus „Travelonline Baltics“ pažymėjimą kyla sąmyšis, ką gi reikės daryti keliones per šią įmonę pirkusiesiems.

„Travelonline Baltics“ save pristato, kaip kelionių organizatorių ir vieną didžiausių atostogų kelionių pardavėjų internetu Lietuvoje. Įmonė valdo turizmo rinkoje gerai žinomus prekės ženklus – Easy Travel, Judek.lt skrydziai.lt ir kt. - parduodama, ir tradicinius kelionių paketus, ir produktus savarankiškai keliaujantiems žmonėms bei teikdama visas pagrindines turizmo paslaugas verslui.

Be to, atkreiptinas dėmesys, kad pagrindinė „Travelonline Baltics“ veikla yra tarpininkavimas parduodant kitų kelionių organizatorių (pvz., „Novaturo“, „TezTour“, kt.) keliones.

Advokato patarimai

Advokatų kontoros „ADER“ kelionių advokatas Edmundas Rusinas komentuoja, kad pažymėtina, jog šis verslo subjektas, tuo pačiu administruodamas ir kitus kelionių pardavimo portalus, rinkoje daugiausiai veikė ne kaip kelionių organizatorius, o kaip kelionių pardavimo agentas.

REKLAMA

Dėl to kelionių organizatoriaus licencijos sustabdymas neturi įtakos „Travelonline Baltic“ veiklai kaip kelionių pardavimo agentui.

„Tuo atveju, jei ši įmonė veikdama kaip tarpininkas yra pardavusi kelionių organizatorių, tokių kaip „Tez Tour“, „Novaturas“, ir panašius kelionių paketus ar atskiras turizmo paslaugas, turistų atžvilgiu prisiimti įsipareigojimai neturi pasikeisti, kadangi juos turės įvykdyti kelionių organizatoriai. Jei turistai yra sumokėję visą kelionės kainą, įsigytos paslaugos turės būti suteiktos kelionių organizatorių. Tuo atveju, kuomet turistai sumokėję avansą ir turi mokėti likusią kelionės kainos dalį, rekomenduotina susisiekti su pačiais kelionių organizatoriais išsprendžiant likusios kelionės kainos sumokėjimo klausimus.

Tikėtina, kad kelionių organizatoriai paprašys likusią kainos dalį sumokėti tiesiogiai paslaugų teikėjui - kelionių organizatoriui, o kelionė įvyks sutartyje nurodytu laiku“, - paaiškina advokatas.

Jis taip pat turi keturis patarimus turistams:

1. Susisiekti su kelionių organizatoriumi telefonu arba elektroniniu paštu tiesiogiai ir sužinoti naujas atsiskaitymo sąlygas;

2. Nedelsiant susipažinti su kelionių organizatoriaus internetine svetaine, kurioje skelbiama aktuali informacija, susijusi su aprašomu įvykiu;

3. Sekti Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos internetinį puslapį www.tourism.lt, kuriame turės būti skelbiama aktuali informacija;


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų