REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiadienį simbolinės kapsulės įkasimu pažymėta Kauno rajone iškilsiančio logistikos centro statybų pradžia. Projektą vysto vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bendrovė „Hegelmann Transporte“, statybos darbai patikėti generaliniam rangovui „Conresta“. Iš viso numatomi 6 projekto įgyvendinimo etapai, po kurių patalpos užims įspūdingą – beveik 38 000 kv. m bendrąjį plotą, o viso logistikos centro investicijos sieks 20 mln. eurų.

Trečiadienį simbolinės kapsulės įkasimu pažymėta Kauno rajone iškilsiančio logistikos centro statybų pradžia. Projektą vysto vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bendrovė „Hegelmann Transporte“, statybos darbai patikėti generaliniam rangovui „Conresta“. Iš viso numatomi 6 projekto įgyvendinimo etapai, po kurių patalpos užims įspūdingą – beveik 38 000 kv. m bendrąjį plotą, o viso logistikos centro investicijos sieks 20 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kapsulės įkasimo ceremonija pažymėjo pirmojo projekto etapo statybų pradžią, kurio metu planuojama pastatyti 2 administracinės ir sandėliavimo paskirties pastatus. Bendras jų plotas – ~ 10 000 kv. m.

REKLAMA

Pasak „Hegelmann Transporte“ padalinio Lietuvoje direktoriaus Tomo Jurgelevičiaus, šiuo metu įmonė labiausiai laukia naujo biuro statybos. „Nuolat augame, plečiamės, tad ir šiam pastatui turime didelių užmojų: visą komandą iš šiuo metu Kaune esančių 3 biurų subursime į vieną administracinį pastatą ir sukursime net 250 papildomų darbo vietų. Ženklus naujų darbo vietų sukūrimas reikš plačiai atsiveriančias galimybes neseniai studijas baigusiam jaunimui karjerą pradėti stiprioje tarptautinėje įmonėje, čia pat, – Lietuvoje, o komandos subūrimas vienoje vietoje suvienys kolegas dar užtikrinčiau siekti ambicingų planų.“, – teigia jis.

REKLAMA
REKLAMA

Administracinės pastato dalies išorės atitvaros bus montuojamos iš surenkamų trisluoksnių gelžbetoninių plokščių, kurių išorinis paviršius gaminamas iš balto cemento su pigmentu. Kadangi šių plokščių struktūra išgaunama naudojant specialią matricą „NOEliner Glatt“, sklandžiam montavimo procesui ir kokybei užtikrinti generalinis rangovas turės skirti ypatingą dėmesį.

Dar vienas statybų metu galintis kilti iššūkis – 16 m ilgio, 5 m aukščio, 14 tonų sveriančios santvaros montavimas. Tokių matmenų negabaritinė santvara turi būti pagaminta ir pristatyta į objektą vientisa, o ant jos planuojama įrengti sieninės plokštes. Iš šios konstrukcijos bus sukurta įėjimui skirta erdvė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sandėliavimui skirtų patalpų vakarinėje dalyje numatomi 45 vartai sunkvežimiams, rytinėje – po 30 vartų mikroautobusams. Daugiau nei 60 000 kv. m ploto sklype, kuriame iškils logistikos centras, suprojektuota 357 vietų antžeminė transporto stovėjimo aikštelė su specialiomis vietomis neįgaliesiems ir elektromobiliams.

„Turime nemažai patirties su transportavimo ir sandėliavimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis, todėl esame įsitikinę, kad kaip ir kitų logistikos centrų, šio objekto statybos vyks sklandžiai ir bus baigtos laiku. Pastato dydis ir administracinių patalpų konstrukcijos montavimas reikalauja profesionalumo, įgūdžių ir tinkamo planavimo – šiomis savybėmis ir pasižymi mūsų komanda, kuri didžiuojasi, kad galės prisidėti prie „Hegelmann Transporte“ plėtros Lietuvoje“, – nauju projektu džiaugėsi įmonės „Conresta“ direktorius Lukas Laukaitis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų