REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar šiemet 70 naujų darbuotojų priimti planuoja Šiauliuose veikianti dviračių gamykla „Baltik vairas“. Kelių dešimčių šaltkalvių surinkėjų, dirbsiančių prie surinkimo linijų, prireikė smarkiai išaugus dviračių paklausai visoje Europoje. Įmonės vadovai prognozuoja tolesnį poreikio augimą, todėl naujų darbo vietų žada kurti ir kitais metais, informuoja bendrovė. 

Dar šiemet 70 naujų darbuotojų priimti planuoja Šiauliuose veikianti dviračių gamykla „Baltik vairas“. Kelių dešimčių šaltkalvių surinkėjų, dirbsiančių prie surinkimo linijų, prireikė smarkiai išaugus dviračių paklausai visoje Europoje. Įmonės vadovai prognozuoja tolesnį poreikio augimą, todėl naujų darbo vietų žada kurti ir kitais metais, informuoja bendrovė. 

REKLAMA

„Iki šių metų pabaigos norime suformuoti darbuotojų komandą jau penktai dviračių surinkimo linijai, o augančios užsakymų apimtys skatina planuoti naujų linijų įrengimą, – pranešime cituojamas Žilvinas Dubosas, „Baltik vairo“ generalinis direktorius. – Nuolat investuojame į naujas technologijas, todėl ketiname ir toliau išlaikyti didžiausios Šiaurės Europoje dviračių gamyklos pozicijas.“ 

Pandemija privertė planus keisti keletą kartų, rekordiškai išaugo paklausa 

Dėl visą pasaulį ištikusios pandemijos šiemet „Baltik vairui“ teko keletą kartų keisti veiklos planus: sausį sutriko komponentų tiekimas iš Kinijos, o kovą gamybos procesus koregavo Europoje skelbiami karantinai. Veikiami nežinios, pardavėjai atšaukinėjo užsakymus, laikinai stabdė prekybą. 

REKLAMA
REKLAMA

„Nors nuo metų pradžios iki pat gegužės veikėme nuolat besikeičiančiomis sąlygomis, buvome tvirtai nutarę –darbuotojai nepraras darbo, visiems užtikrinsime saugias darbo sąlygas ir didžiąją dalį pajamų, jei tektų izoliuotis ar gydytis nuo Covid-19“, – pasakoja įmonės vadovas. 

REKLAMA

Balandį keturioms savaitėms gamybą priversta sustabdyti įmonė netrukus susidūrė su priešingu iššūkiu – vienas po kito dviračių pardavėjai pradėjo didinti užsakymus. 

„Dviračių pageidavo įsigyti dešimtys tūkstančių naujų pirkėjų, panorusių viešąjį transportą iškeisti į saugesnę, ekologiškesnę ir sveikatai naudingesnę transporto priemonę, – aiškina Ž. Dubosas. – Mūsų pajėgumai leidžia reikšmingai padidinti gamybą – turime gerą progą apmokyti ir įdarbinti dar daugiau žmonių, suteikti jiems stabilias darbo vietas ir galimybę dirbti pažangiai organizuotoje įmonėje.“ 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak įmonės vadovo, itin sparčiai auga elektrinių dviračių paklausa, stabilus išlieka tradicinių dviračių poreikis. 

Milijonai europiečių važinėja lietuvių surinktais dviračiais 

Jau kelerius metus „Baltik vairas“ yra viena iš didžiausių Europoje dviračių gamyklų, o Šiaulių apskrityje – tai viena iš daugiausiai darbo vietų sukūrusių įmonių. Per metus daugiau kaip 300 tūkst. dviračių surenkanti gamykla beveik visą produkciją eksportuoja į Vakarų Europą. Įmonė galėtų pagaminti dar ženkliai daugiau dviračių, tačiau pajėgumus pasiryžusi didinti nuosekliai – kokybiškai apmokydama darbuotojus, užtikrindama gamyklai ilgalaikius užsakymus. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Stabilumo suteikia sekundžių tikslumu organizuota gamyba, patogiai įrengtos darbo vietos, iš pažangiausių pasaulio gamyklų perimta patirtis. „Baltik vairo“ pasiekimais pasidomėti atvyksta ne tik gamintojai iš Lietuvos, bet ir anksčiau dviračių gamyboje pirmavę konkurentai iš kitų Europos šalių. 

Naujokus pirmiausia apmoko, už mokymo laiką moka atlyginimą 

Prie surinkimo linijų „Baltik vaire“ dirba tiek vyrai, tiek moterys. 80 proc. darbo vietų gamykloje yra skaitmenizuotos. Sklandžiai surinkinėti daugiau kaip 1700 skirtingų modelių dviračių padeda kiekvienam šaltkalviui surinkėjui skirti ekranai – juose vaizdžiai parodoma, kokia seka ir kaip reikia tvirtinti detales. Tai padeda nesuklysti, pasiekti geresnių rezultatų. Darbas organizuotas ergonomiškai, be nereikalingų ar varginančių judesių, kad kiekvieną veiksmą būtų kuo paprasčiau ir lengviau atlikti. 

REKLAMA

„Kviečiame kreiptis visus, kas norėtų įsitraukti į populiarių Europoje dviračių gamybą. Darbo patirtis nebūtina, visus darbuotojus pirmiausia apmokome. Per pirmąją savaitę supažindiname su gamykla, tiesioginiu darbu, pristatome mūsų darbo kultūrą ir tradicijas. Siekiame, kad mokymų metu naujokai ramiai susipažintų su darbu ir reikalavimais, 

pamėgintų dirbti padedant labiau patyrusiems kolegoms“, – pasakoja Irena Pupienienė, „Baltik vairo“ Žmogiškųjų išteklių vadovė. – Už pirmąsias 5 dienas, kai vyksta mokymai, taip pat mokame bazinį atlyginimą.“ 

Surinkimo linijose darbas organizuojamas viena pamaina – darbo dienomis nuo 6:30 val. iki 15 val., o savaitgaliais ir per valstybines šventes gamybos darbuotojai dažniausiai ilsisi. Priklausomai nuo išmoktų surinkimo operacijų skaičiaus, šaltkalviai surinkėjai uždirba bazinį atlyginimą nuo 800 Eur bei papildomus 200-350 Eur priedus, kurių dydis priklauso nuo surinktų dviračių skaičiaus. 

REKLAMA

Nors dauguma kolektyvo narių gyvena Šiauliuose ir šalia esančiose apylinkėse, įmonė pasirengusi į darbą atvežti darbuotojus iš Radviliškio, Kelmės, Tytuvėnų, Joniškio ir kitų labiau nutolusių miestelių. 

Darbuotojų patogumui gamykloje įrengti poilsio kambariai, dušai, virtuvėlės. Pietų pertraukų metu galima pasišildyti savo atsineštus užkandžius. Rūpinantis darbuotojų sveikata ir taupant jų laiką įmonėje veikia medicinos kabinetas, kuriame galima pasitikrinti sveikatą, o sunegalavus – atlikti pirminę diagnostiką, gauti būtinąją medicinos pagalbą ir vaistų. 

Įmonėje puoselėjama lygių galimybių, pagarbaus bendravimo kultūra: nuolat vyksta veiklos tobulinimo idėjų aptarimai, rengiami susitikimai su įvairių sričių specialistais ir šventės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų