Lietuvos bankas apie „Luminor“: nuolatinis sutrikimų pasikartojimas kelia abejonių

Dėl gedimų Registrų centre iš dalies sutrikus vieno didžiausių šalyje „Luminor“ banko veiklai, Lietuvos bankas (LB) abejoja, ar „Luminor“ tinkamai kontroliuoja padėtį. 

Luminor (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

LB Priežiūros tarnyba penktadienį nurodė „Luminor“ paaiškinti, kaip jis užtikrina veiklą ir apsaugo klientus nuo galimų sutrikimų, BNS patvirtino centrinis bankas. 

„Lietuvos bankas laiko netoleruotinu, kad „Luminor“ veikloje itin dažnai pasitaiko įvairių veiklos sutrikimų, kurių metu bankas ne visais atvejais geba tinkamai užtikrinti finansinių paslaugų teikimo savo klientams tęstinumą“, – nurodė LB.

Pasak centrinio banko, „Luminor“ apie sutrikimus dažnai laiku net neinformuoja klientų, nesiima tinkamų priemonių jiems apsaugoti ir išvengti galimų nuostolių.     

„Nuolatinis sutrikimų pasikartojimas kelia pagrįstų abejonių, ar bankas turi pakankamus ir patikimus vidaus kontrolės mechanizmus bei priemones jiems užkardyti, operatyviai ir efektyviai pašalinti“, – teigė LB.

Trečiadienį LB sulaukė daug „Luminor“ klientų skundų dėl banko veiklos. Jie teigė kelias dienas negalintys prisijungti prie interneto banko su mobiliuoju parašu bei naudotis paslaugomis nuotoliniu būdu, taip pat negalintys susisiekti su banku ir išsiaiškinti sutrikimų priežasčių.

„Luminor“ trečiadienį pranešė, kad jo klientai, naudojantys mobilųjį parašą, dėl sutrikusios Registrų centro veiklos negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko. Bankas siūlė naudoti kitą prisijungimo ir mokėjimų būdą: „Smart-ID“ arba kodų generatorių.  

Anot „Luminor“, jis naudoja mobiliojo parašo sprendimą, tiesiogiai susietą su Registrų centru, o ne mobiliojo ryšio operatoriais. Centras mobilaus e.parašo paslaugą bankui atkūrė ketvirtadienį vakare.

Kiti didieji bankai teigė, kad jų klientai tokių nesklandumų nepatyrė. 


Rašyti komentarą...
L
Laima
2020-07-27 06:14:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
Trūksta žodžių!.Jie"sugeba" ir mokėjimo kortelės išsiųsti paštu .Nesugeba susiekti su klientu ir pasiteirauti,kai ir kur jam ją patogiau atsiimti.O gal žmogui jos nereikia.Tai sugrįžus į sodybą radau atplėšti voką iškritusios ant žemės mano mokėjimo kortele.Tai čia bankas saugantis mūsų santaupas?!!!.
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų