Nors viena dažniausių priežasčių, kodėl Lietuvos vairuotojai kviečia techninės pagalbos tarnybą, išlieka automobilio transportavimas po eismo įvykio, kas ketvirtas jų skambutis techninės pagalbos specialistams susijęs su kitomis bėdomis, rodo „Lietuvos draudimo“ duomenys.

(nuotr. JP)

(nuotr. JP)

„Dažniausios priežastys, kodėl vairuotojai kviečia pagalbą, yra šios: išsikrovęs akumuliatorius, pradurta padanga, avarinis automobilio atrakinimas, užklimpimas ir pasibaigę degalai. Tai matome stebėdami klientų, apsidraudusių privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, pagalbos skambučių statistiką“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas.

Regionų gyventojams problemų dažniau kyla dėl pradurtos padangos ir purve įklimpusio automobilio, avarinio durelių atrakinimo. Savo ruožtu miestuose į draudikus paprastai kreipiamasi dėl neužvedamų automobilių. Čia dažnesni ir iškvietimai dėl automobilio transportavimo po avarijos.

Kasdien keliolika klientų į techninę pagalbą kreipiasi dėl pradurtos padangos. 

„Įvairios apklausos rodo, kad rato savarankiškai nesugebėtų pasikeisti maždaug pusė vairuotojų. Jei trūksta žinių ir patirties, geriau kreiptis į specialistus, nei improvizuoti patiems. Važiuoti automobiliu, kurio ratas buvo priveržtas prastai, yra labai nesaugu, jau nekalbant apie pablogėjusias važiavimo charakteristikas“, – sako A. Gimbickas.

REKLAMA

„Lietuvos draudimo“ duomenys rodo, kad, nors praėjusi žiema buvo neįprastai šilta, tai neapsaugojo vairuotojų nuo problemų, susijusių su akumuliatoriais. Išsikrovęs energijos šaltinis vis dar išlieka viena dažniausių priežasčių, kodėl klientai kreipiasi į draudikus.

„Įprastinis akumuliatoriaus tarnavimo laikas – 4 ar 5 metai. Pasenusio akumuliatoriaus generatorius nepajėgia pilnai įkrauti, todėl jis greičiausi išsikrauna. Tačiau ir naujas akumuliatorius gali netikėtai išsikrauti dėl tokių aplinkybių kaip paliktos automobilio šviesos ar posūkio signalas, nevisiškai uždarytas bagažinės dangtis“, – aiškina specialistas.

Techninės pagalbos kelyje paslaugomis bendrovės privalomojo draudimo klientai pernai dažniausiai naudojosi sausį, vasarį ir kovą – tai daugiausiai nulėmė iškvietimai dėl išsikrovusio akumuliatoriaus, nes įprastą žiemą (ne tokią šiltą kaip ši) tokių iškvietimų padaugėja.

„Techninės pagalbos kelyje paslauga – neatskiriama mūsų privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo dalis, todėl specialistai nuolat bendrauja su techninės pagalbos meistrais ir analizuoja, kokios pagalbos vairuotojams reikia.

Turbūt nerasime vairuotojo, kuris kelionėje nebūtų susidūręs su didesne ar mažesne problema. Stresas ir skubėjimas yra nuolatinis mūsų palydovas, vienu metu atliekame ne vieną darbą – tai lemia išsiblaškymą ir prie vairo. Maža to, ne kiekvienas nori gaišti laiką pats spręsdamas įvairias techninės pagalbos situacijas, o ir tai daryti nebėra tikslinga, kai pagalba visą parą teikiama nemokamai. Todėl ir kreipiamasi pagalbos“, – aiškina A. Gimbickas.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Farai. Tokio veikėjo „Farai“ jau seniai nefiksavo: epizodas virto tikra tragikomedija
DABAR RODOMA
Farai. Tokio veikėjo „Farai“ jau seniai nefiksavo: epizodas virto tikra tragikomedija
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Profesorius Kasiulevičius įvardijo Lietuvos ir pasaulio galimus scenarijus dėl koronaviruso
DABAR RODOMA
Nepaprasta prieglaudoje gyvenančio keturkojo istorija: visus pasitinka su šypsena
DABAR RODOMA
Sunku patikėti: išsitraukė kamerą pamačius, kaip moteris pilasi kurą
DABAR RODOMA
Farai. „Farų“ operatorius tapo neblaivaus taksisto įniršio taikiniu: tokio protrūkio nesitikėjo
DABAR RODOMA
Moterys parduotuvėje susimušė dėl tualetinio popieriaus: pamatykite vaizdo įrašą
DABAR RODOMA
Užfiksuotas smurto protrūkis vienoje Lietuvos mokykloje
DABAR RODOMA
Farai. Pamatę, kas po avarijos liko iš BMW, pareigūnai liko priblokšti: išgirdo fantastinę istoriją
DABAR RODOMA
Prieš srovę. Vaikų teisės su tarnybomis laužėsi į butą: mama ir dukra laukė susigūžusios
DABAR RODOMA
Prieš srovę. Alkoholikės mama kreipėsi į politikus: maldauja dukrą gydyti priverstinai
REKLAMA
(nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)
Jau artimiausiu metu Susisiekimo ministerija žada pateikti sprendimą, ką daryti gyventojams, kurių automobilių techninės apžiūros galiojimas pasibaigė karantino metu. Portalui ...
(Vygintas Skaraitis/Fotobankas)
Praėjusį mėnesį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas sumažėjo 41,1 proc. iki 2 580 vnt. Prieš metus, 2019 m. kovą, šalyje iš viso buvo ...
(nuotr. „Regitra“)
Pratęsus karantiną šalyje, „Regitra“ skaitmenizavo dar daugiau savo teikiamų paslaugų tam, kad klientai jas galėtų gauti neišėję iš namų. Jau nuo šiandien, kovo 31 d., ...
Automobiliai(nuotr. Fotodiena/Justino Auškelio)
Nuo balandžio 1-osios vairuotojais ir vėl galės paspausti greičio pedalą greitkeliuose ir automagistralėse. Tiesa, svarbu atsižvelgti ir į kitus pokyčius, pavyzdžiui, ...
Padangos Vygintas Skaraitis/Fotobankas
Valdžia nusprendė dėl padangų keitimo netaikyti bausmių žmonėms karantino metu, o jam pasibaigus, palikti protingą laiką padangoms pasikeisti. Automobilių servisai ir ...
REKLAMA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų