REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
32
Paviešinti paskutiniai netoli Maskvos sudužusio lėktuvo pilotų žodžiai (nuotr. SCANPIX) tv3.lt fotomontažas

Rusijos leidinys RBK gavo lėktuvo „An-148“, sudužusio Pamaskvėje vasario 11-ąją, pilotų pokalbių išrašą iki pat paskutinių sekundžių prieš katastrofą. Lėktuvu skrido 71 žmogus, niekas neišgyveno.

32

Rusijos leidinys RBK gavo lėktuvo „An-148“, sudužusio Pamaskvėje vasario 11-ąją, pilotų pokalbių išrašą iki pat paskutinių sekundžių prieš katastrofą. Lėktuvu skrido 71 žmogus, niekas neišgyveno.

REKLAMA

Skrydžio vadas: Į viršų! Štaai...

Antrasis pilotas: Tuoj tuoj.

Skrydžio vadas: O tu į apač…

Antrasis pilotas: Išvis nesąmonė kažkokia!

Skrydžio vadas: Ne, na aš taip supratau, tu norėjai šita…

O tu, atvirkščiai, į apačią.

Antrasis pilotas: Gerai gerai, vėliau kalbėsim. Aš turiu omenyje visa kita. Taip, viską kontroliuojame!

Skrydžio vadas: Viskas, viskas gerai.

Antrasis pilotas: Viskas, greitis normalizavosi.

Automatinis balsas: Išlyginti greitį, išlyginti greitį. Antrasis pilotas: Op op op… 390!

Skrydžio vadas: Kur į apačią?! Kur į apačią? Kodėl į apačią?! Kur?!

Automatinis balsas: Išlyginti greitį, išlyginti greitį.

Antrasis pilotas: O todėl, kad užteks ****** (plepėti), 200 greitis, *****! Skrydžio vadas: Aukštis! Aukštis! Aukštis!

REKLAMA
REKLAMA

Automatinis balsas: Terrain ahead! Terrain ahead! PULL UP! Terrain ahead! (Priekyje žemė! Priekyje žemė! Aukštyn! Priekyje žemė!)

Skrydžio vadas: Į viršų!

Automatinis balsas: Terrain ahead! Terrain ahead! PULL UP! Terrain ahead!

Skrydžio vadas: Viskas, ******!

REKLAMA

Sudėtinga situacija

Tarptautinio aviacijos komiteto komisija dar vasarį iššifravo vienos iš avariją patyrusio lėktuvo „juodųjų dėžių“ duomenis. Tuomet komiteto atstovai teigė, kad lėktuvo duomenys rodo, kad lėktuvas sudužo dėl „apledėjusių slėgio daviklių“. Dėl šios problemos sutriko orlaivio greičio parodymai.

Portalo 78.ru duomenimis, lėktuve greičio jutikliai rodė skirtingus duomenis. Manoma, kad taip atsitiko dėl žmogiškosios klaidos: antrasis pilotas neįjungė daviklių apšildymo. Vėliau, kritinėje situacijoje, jis supanikavo ir pakreipė lėktuvą žemyn, vietoje to, kad bandytų pakilti į viršų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų