„Mitsubishi Outlander PHEV“ (nuotr. Gamintojo)

„Mitsubishi Outlander PHEV“ (nuotr. Gamintojo)

Populiaraus Didžiosios Britanijos žurnalo „Autocar“ žurnalistams pirmiesiems pasaulyje pavyko išbandyti naujo tipo hibridinį „Mitsubishi“ visureigį „Outlander PHEV“.

Tai pirmasis „range-extended“ (ilgo nuotolio) tipo serijinis automobilis rinkoje, oficialių atstovų prekybos salonuose Europoje pasirodysiantis kitų metų viduryje. Kaip pažymi „Autocar“, svarbiausia, kad jis kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ ir tai yra labai gerai.

Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą.

REKLAMA

„Mitsubishi Outlander PHEV“ (nuotr. Gamintojo)

„Mitsubishi Outlander PHEV“ (nuotr. Gamintojo)

„Svarbiausia, kad PHEV niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Gal pastebėsite daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirtus lengvo lydinio ratlankius išorėje, kitokius prietaisų skydelius, specifinę pavarų perjungimo svirtį ar daugiau odos viduje, bet tai ir viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas“, rašo „Autocar“.

Jei automobilis naudotųsi vien akumuliatoriuose sukaupta energija, jo nuvažiuotas nuotolis siektų vos 53 kilometrus, tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai akumuliatoriuose įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija.

Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas.

Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų.

Žurnalistai teigė, kad bandymo laikotarpio metu „Outlander PHEV“ nekėlė jokių rūpesčių, visos sistemos veikė sklandžiai, važiavimo dinamika - gera, valdymas nesiskyrė nuo įprasto „Outlander“. Tiesa, Europai suderintos važiuoklės dar teks palaukti – „Autocar“ vairavo Japonijos rinkai parengtą modelį.  

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Farai. Ne iš kelmo spirta pardavėja tapo didvyre – lietuvės gudrybė sustabdė vagišių
DABAR RODOMA
Farai. Ne iš kelmo spirta pardavėja tapo didvyre – lietuvės gudrybė sustabdė vagišių
DABAR RODOMA
Farai. Vairuotojo elgesys pareigūnus išvertė iš koto: mašina nevažiavo, o vyras „vairavo“
DABAR RODOMA
Pasidalijo, ką mama išdarinėjo lėktuve: dukrai teliko rausti iš gėdos
DABAR RODOMA
Pamačius, kaip bandoma išvažiuoti iš automobilių aikštelės aplinkiniai susiėmė už galvų
DABAR RODOMA
Košmaras autobuse: nufilmuota, kas dėjosi viduje per siaubingą avariją
DABAR RODOMA
Internautai negali patikėti savo akimis: neatskiria, kuri yra dukra, o kuri – mama
DABAR RODOMA
Visi mes žmonės. Skambinas įvardijo skyrybų su Krysko priežastį: galutinis taškas padėtas tik dabar
DABAR RODOMA
Gero vakaro šou. „TV Pagalbos“ žvaigždė Navickas prisiminė, kaip saugojo Landsbergį: pas jį prie durų miegodavom
DABAR RODOMA
Lietuvis įsiuto: bejėgio vilkiko vairuotojo nelaimė policijai sukėlė juoką
DABAR RODOMA
Gerbėjai dalijasi įrašu ir sako, kad princas Harry – svajonių vyras
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų