REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viename pirmųjų iš naujojo „Top Gear“ sezono epizodų, laidos vedėjas Jeremy Clarksonas paskelbė, kad „Range Rover“ ketina pristatyti koncepcinį „Evoque“ kabrioletą Ženevoje ir bandydamas iliustruoti netgi žirklėmis nukirpo automobilio stogą nuotraukoje. Penktadienį, vasario 24 d. apie tai oficialiai paskelbė ir  „Land Rover“, kartu išplatindama ir pirmąsias kabrioleto nuotraukas.

REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „Range Rover“ koncepcinis kabrioletas tęsia atvirų visureigių temą, kurią britų kilmės automobilių gamintojas pradėjo praėjusiais metais pasirodžiusiu įspūdingu „Land Rover Defender DC100“ koncepciniu modeliu. Kol kas tai tik konceptas ir lygiai taip pat kaip buvo prieš metus su „Defender“ modeliais Frankfurte, „Land Rover“ visų pirma nori pristatyti realiai atrodantį automobilį ir pažiūrėti, kokia bus publikos reakcija.  Jei kabrioletą publika įvertins teigiamai, kaip buvo dabartinio „Evoque“ atveju, per artimiausius porą metų jis bus parengtas serijinei gamybai.

REKLAMA

„Range Rover Evoque Convertible“ (nuotr. Gamintojo)„Range Rover Evoque Convertible“ (nuotr. Gamintojo)

„Land Rover“ vyriausiasis dizaineris suprojektavo „Evoque“ kabrioletą išlaikydamas išraiškingas linijas ir formą, įskaitant tą kylančią šoninę kėbulo liniją. Stogas visiškai susilanksto automobilio gale, niekur nematyti papildomų jo konstrukcijos elementų, todėl automobilis atrodo itin elegantiškai. Toks, kokį matome nuotraukose kabrioleto dizainas tikrai patrauklus ir jei serijinę gamybą jis pasiektų be didesnių pakitimų, galima numanyti, kad pirkėjų tikrai atsirastų.

REKLAMA
REKLAMA

Tokios didelės stogo dalies, kuri tuo pat metu suteikia kėbului standumą, pašalinimas, aišku, privers inžinierius tvirtinti automobilio dugną, todėl „Evoque“ neišvengiamai „priaugs“ šiek tiek svorio. „Land Rover“ konstruktoriai prognozuoja, kad tam prireiktų maždaug 75 papildomų kilogramų tvirto plieno. Kabriolete būtų montuojami tie patys „Land Rover“ varikliai, su kuriais šiuo metu komplektuojamas „Evoque“: 2,2 litro dyzelinis motoras, išvystantis 150 arba 190 AG ir 2,0 litrų benzininis agregatas, kurio galia siekia 240 AG. Jei automobilis pasieks serijinę gamybą, klientams bus siūlomas su priekinių arba visų varančių ratų pavara.

Tikslesni techniniai duomenys kol kas neskelbiami, tačiau natūralu, kad dėl padidėjusio svorio automobilio dinamikos ir vidutinių degalų sąnaudų charakteristikos šiek nukentės. Daugiau informacijos apie naująjį „Land Rover“ konceptą turėtume sužinoti kovo pradžioje, kuomet jis pasirodys Ženevos automobilių parodoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų