Didžiausia Baltijos šalių mažmeninio prekybos tinklo maisto produktais operatorė - "Vilniaus prekybos" valdoma "VP Market" pernai pasiekė 881,31 mln. eurų (3,043 mlrd. litų) apyvartą. Tai 34,5 proc. didesnės pardavimų apimtys nei 2001 metais (sudarė 655,16 mln. eurų).
"VP Market" generalinis direktorius Ignas Staškevičias teigė, kad 2002-ųjų apyvarta buvo suplanuota labai tiksliai, nors metų viduryje ji dar buvo vertinama kaip optimistinė. "Šiemet planuojame peržengti psichologinę 1 mlrd. eurų apyvartos ribą", - prognozavo I. Staškevičius.
Pernai "VP Market" pardavimų apimtys augo visose Baltijos šalyse, o ypač augimą lėmė sparti prekybos tinklų plėtra Latvijoje bei naujų prekybos centrų atidarymas Lietuvoje. Iš viso praėjusiais metais Lietuvoje ir Latvijoje buvo atidaryta daugiau kaip 60 prekybos centrų "Minima", "Media", "Maxima" bei "T-Market".
Į prekybos tinklo plėtrą pernai "VP Market" investavo per 160 mln. litų, o 2003 metais investicijoms numatoma skirti 300 mln. litų. Šiemet ketinama atidaryti prekybos ir pramogų centrą "Akropolis" Kaune bei tokį pat centrą Rygoje.
"VP Market" Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje šiuo metu valdo 214 prekybos centrų tinklą, iš jų Lietuvoje veikia 165, Latvijoje - 48, Estijoje - 1.
ELTA