Valinskai (tv3.lt fotomontažas)

Kol Lietuvoje pavasariški orai nelepina, daugelis stengiasi pabėgti į šiltus kraštus ir pasilepinti saulės spinduliais. Tokiu pavyzdžiu pasekė ir žymioji pramogų pasaulio pora Inga ir Arūnas Valinskai.

Neseniai po Maldyvų saule besikaitinę Valinskai papasakojo apie kelionės akimirkas ir įspūdžius.

Kelias sausio savaites jūra ir saule besimėgavusi pora jau grįžo prie kasdieninių darbų: „Įspūdžiai Maldyvuose visuomet yra labai geri. Važiavome antrą kartą, tik šį kartą į kitą salą, kurioje yra vienas didelis viešbutis. Abu kartai Maldyvuose buvo savotiškai nuostabūs, aplink nuostabūs vaizdai, salos, koraliniai rifai.“

„Norint Maldyvuose susigadinti nuotaiką, reiktų labai pasistengti“, – juokėsi A. Valinskas.

Vyras prisipažino, kad į jokias ekskursijas nesiruošė važiuoti, norėjo poilsio: „Sala, kurioje buvome, įspūdinga. Vienoje pusėje smėlio paplūdimys, nardymo rifas, kitoje – akmenuota, joje vakarais stebėdavome delfinų būrius, plaukiojančius ryklius.

Ekskursijų nesirinkome, nes visur viskas panašu. Pačią sostinę Malę užtenka pamatyti pravažiuojant, ten žmonės atskrenda ir iškart su laivais plaukia į salas. Pirmą kartą kai buvome Maldyvuose, plaukėme žvejoti, bet norint pagauti didesnį laimikį reikia plaukti tolyn į Indijos vandenyną.“

Kelionėje pora turėjo tradiciją rytais šerti murenas: „Tai buvo įdomiausia, šerdavome murenas, kurios gyveno po akmenimis, pasiimdavome iš restorano duonos ir mėtydavome į vandenį. Išlįsdavo didelis jų būrys, atrodydavo kaip gyvatynas, vaizdas tikrai efektingas.

Taip pat buvo labai smagu pasiplaukioti su katamaranu, plaukiojome aplink salą, apžvelgėme rifus. Vaizdai nuostabūs, o dar kai pats gali valdyti ir vairuoti laivą užplūsta puikios emocijos.“

Paklaustas, kiek šalių aplankė, vyras ėmė skaičiuoti: „Pasaulyje yra maždaug 200 valstybių, bent jau trumpam esu pusę iš jų aplankęs. Šiemet planuojame su ta pačia kompanija pagyventi katamarane Viduržemio jūroje, jei patiks, keliausime į Polineziją ir ten jau visam mėnesiui išsinuomosime katamaraną.“

A. Valinskas pasakojo, kad kelionėms nusiteikia: „Esu žmogus, kuris kelionėse niekada neieško blogų dalykų ir stengiasi nesigadinti sau nuotaikos. Nusiteikiu teigiamai ir pozityviai, todėl visos šalys man vienaip ar kitaip patinka. Visuomet turi žinoti, kur važiuoji ir ką rasi.“

Pasak vyro, dažniausiai visais reikalais, susijusiais su ekskursijomis, viešbučiais, rūpinasi Inga: „Juokauju, kad šalyje ji pabūna du kartus, vieną kartą ruošdama kelionę ir skaitydamasi apie šalį, o kitą – važiuodama iš tikrųjų. Jai tai labai patinka, o aš džiaugiuosi, kad manęs šie rūpesčiai neliečia.“

Pora nevengia keliauti atskirai, Arūno teigimu, tai tik į naudą: „Inga dažniau keliauja su draugėmis, nei aš su draugais, nes man išvykti ne visada leidžia darbai. Manau, būtų egoistiška ją temptis kartu su mano draugais pažvejoti į kitą šalį, lygiai taip pat ir jai mane vežtis apsipirkti po parduotuves. Aš už keliones be žmonos, kartais smagu pabūti tik su draugais.“