REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

2011 m. Detroito automobilių parodoje „Mercedes-Benz“ oficialiai paskelbė apie savo planus gaminti „SLS AMG E-Cell“ modelį, o dabar kompanija imasi rinkodaros veiksmų ir publikos susidomėjimą savo elektriniu superautomobiliu kursto pateikdama naujas nuotraukas ir techninius duomenis. Vokietijos automobilių gamintojas taip pat paskelbė, kad rinkoje modelis pasirodys 2013 m., tačiau bus gaminamas ribota serija.

REKLAMA
REKLAMA

 

„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)

 

Automobilio jėgainę, kuri tobulinama jau nuo 2010 m. sudaro keturi sinchroniškai veikiantys elektros varikliai sumontuoti ties kiekvienu iš ratų. Bendra tokios sistemos galia siekia 526 AG, o sukimo momentas – 880 Nm. Reikia pažymėti, kad varikliai montuojami šalia ratų, o ne pačiuose ratlankiuose. Toks sprendimas labai sveikintinas, nes kaip pažymi patys „Mercedes-Benz“ atstovai jis pastebimai sumažina neamortizuotą svorį. Kiekvienai ašiai galia perduodama per atskirą transmisiją, taigi automobilis turės nuolatinę keturių ratų pavarą.

REKLAMA

Greta to šis modelis turės ir nuolatinę sukimo momento perdavimo sistemą vadinamą „torque vectoring“, kuri leidžia kiekvieną ratą valdyti atskirai. Ši technologija turėtų kaip reikiant pagerinti automobilio sukibimą posūkiuose tuo pačiu metu iki minimumo sumažinant elektroninės stabilumo kontrolės įsikišimą ir polinkį į per didelį ar nepakankamą pasukamumą.

 

„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)

 

Kadangi „SLS AMG E-Cell“ yra varomas keturiais ratais, „Mercedes-Benz AMG“ inžinieriai serijinio modelio dvigubų trikampių svirčių priekinę pakabą pakeitė į stūmokliniu amortizatorius. Automobilis taip pat bus aprūpintas efektyviais keramikos kompozicinių medžiagų stabdžių diskais, o stabdžių antiblokavimo sistema ir stabilumo kontrolė buvo kalibruotos iš naujo.

REKLAMA
REKLAMA

Iš anglies pluošto pagamintas transmisijos tunelis atstoja monokoko korpusą „SLS AMG E-Cell“ skysčiu aušinamai 400 V ličio jonų baterijai ir struktūriškai yra integruotas į aliuminio rėmą. Kaip ir šiuolaikiniuose „Formulė 1“ boliduose baterija kraunama rekuperacijos ir stabdymo metu.

„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)„Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)

Konvertuoti aukštos įtampos akumuliatorių baterijų srovę į kintamąja trifazę„Mercedes-Benz“ naudoja galingus elektronikos valdymo blokus. Sistemoje taip pat panaudoti du žemos temperatūros aušinimo kontūrai, kurie užtikrina, kad varikliai ir elektronika išlaiko tolygią darbinę temperatūrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie dinamikos charakteristiką, galima paminėti, kad „Mercedes-Benz“ nurodomas „SLS AMG E-Cell“ įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/h laikas – 4,0 sekundės. Žinant tai, kad standartinis V8 tipo variklio varomas „SLS AMG“ tą patį greitį pasiekia per 3,8 sekundės galima sakyti, kad rezultatas ne toks ir prastas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų