REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastaruosius dvejus metus smarkiai išaugus daugeliui maisto produktų, pirkėjai ėmė jų pirkti mažiau. Nenorėdami prarasti pajamų prekybos tinklai ėmė taikyti įvairias akcijas. O kai kurios jų rodo, kad sumažinus kainą pardavimas gali išaugti kelis ar keliolika kartų.

Per pastaruosius dvejus metus smarkiai išaugus daugeliui maisto produktų, pirkėjai ėmė jų pirkti mažiau. Nenorėdami prarasti pajamų prekybos tinklai ėmė taikyti įvairias akcijas. O kai kurios jų rodo, kad sumažinus kainą pardavimas gali išaugti kelis ar keliolika kartų.

REKLAMA

Tą pastebėjo ir daugiausia parduotuvių Lietuvoje valdantis prekybos tinklas „Maxima“.

Nupirko 19 kartų daugiau vandens

Pasak jos pranešimo, spalio mėnesį lietuviai iš lentynų šlavė gėrimus, makaronus ir dešreles – viliojosi itin patraukliais akcijų pasiūlymais ir išties juokingomis prekių kainomis. 

Tokį pirkėjų dėmesį esą traukia prekybos tinklo „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai, kurių metu pirkėjai kas mėnesį gali įsigyti produktų už daugiau nei perpus mažesnę kainą.

„Matome, kad tokia galimybė mūsų klientams yra aktuali ir patraukli, tad ir toliau kas mėnesį pateiksime itin mažos kainos pasiūlymų mūsų pirkėjų mėgstamų prekės ženklų prekėms, kurių daugelį galima įsigyti su 50 proc. nuolaida ir daugiau“, – pranešime cituojamas „Maxima“ Pirkimų departamento vadovas Marius Tilmantas.

REKLAMA
REKLAMA

Spalį, pasinaudodami ypatingos kainos pasiūlymais su „Ačiū“ lojalumo kortele, pirkėjai kur kas pigiau galėjo įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Lay‘s“, „Tarczynski“, „Twinnings“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“, „Biovela“ mėsos gaminių ar saldainių dėžutėse bei šokolado „Rūta“.

REKLAMA

„Praėjusius du mėnesius vienas populiariausių mūsų pirkėjų pasirinkimų buvo gėrimai – jų įsigyta nuo kelių iki keliolikos kartų daugiau nei įprastai. Taip pat stebime, kad atėjus šaltajam sezonui ir vis daugiau laiko praleidžiant namuose, pirkėjai gręžiasi ir į tokius kasdienius maisto produktus kaip makaronai, ir į ilgiems rudens vakarams puikiai tinkančius užkandžius“,  – sako M. Tilmantas.

Prekybos tinklo duomenimis, vandens „Vytautas“ per beveik visą spalio mėnesį buvo nupirkta net 19 kartų daugiau nei tokiu pat laikotarpiu pernai, o vaisvandenių „Coca Cola“ – 6 kartais daugiau. Makaronų „Lamolisana“ pirkėjai įsigijo 9 kartais daugiau, o dešrelių „Tarczynski“ – 4 kartais daugiau nei praėjusių metų spalį.

REKLAMA
REKLAMA

Spalį pigiausių prekių krepšelis pigo?

Pigiausių maisto produktų krepšelis Lietuvos parduotuvėse spalį pigo, rodo kainas stebinčio portalo pricer.lt analizė.

Palyginti su rugsėju, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis rugsėjį pigo 3,4 proc. (2,35 euro), o palyginti su 2022-ųjų spaliu buvo 9,5 proc. (6,99 euro) pigesnis.

Stebimų prekių kainos mažėja trečią mėnesį iš eilės, pastebi portalas, nors yra 20,7 proc. (11,43 euro) brangesnis nei prieš dvejus metus.

Rugsėjį pigiausias krepšelis buvo „Maxima“ – 60,67 euro (brango 0,33 euro), antroje vietoje „Lidl“ – 61,75 euro (brango 0,72 euro), trečioje „e-Rimi“ – 64,16 euro (pigo 2,36 euro), ketvirtoje „Rimi“ – 65,17 euro (pigo 1,87 euro), penktoje „Norfa“ – 67,38 euro (pigo 3,7 euro), šeštoje „Barbora“ – 69,38 (pigo 1 euru), septintoje „Iki“ – 69,64 euro (pigo 6,67 euro), aštuntoje „Last Mile“ – 74,55 euro (pigo 4,28 euro).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Populiarių ir gerai žinomų produktų vidutinio krepšelio kainų analizė rodo, kad per mėnesį kainos krito 5,4 proc. (3,21 euro), o per metus pigo 4,5 proc. (2,65 euro).

Iš pricer.lt stebimų 52 prekių kainų brango 22, pigo 29 prekės.

Reikšmingai – 10 proc. ir daugiau – brango aštuonios prekės, labiausiai brangusios prekės –  „Lipton“ arbata, pomidorų sultys, kiaušiniai, pigiausias batonas, juodasis šokoladas „Karūna“, virta dešra.

Nustebino ne pirkėjų elgesys, bet Maximos sukurtų reklamų kvailumas. Praktiškai visada jos buvo kvailos, bet paskutinės savaitės reklamos tokios kad jau viršija visus anekdotus. Vienas laksto su mikrofonu po parduotuvę rėkia kaip išprotėjęs apie apsipirkimą mažesnėmis kainomis, nors tos mažėja tik keliaus centais. Kas per bepročiai kuria dar beprotiškesnes reklamas
Kokie jie geri prekes į minusa pparduod.Parasykit koks antkainis o tada pamatysim tikra anekdota.
Tris kartus perskaičiau pradžią straipsnio ir nesupratau, kaip gali išaugti maisto produktai, jie kaip tik svoriu mažėja. Matyt taip išaugo, kad žmones nepaneša.,todėl ir neperka. Žiūrėkit ką sukurpiat, rašytojai, negi niekada nepasitikrinat ką paleidžiat. O tv. 3lt pastoviai žiaurios rašliavos su klaidomis.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų