• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklas skaičiuoja, kad savitarnos kasomis besinaudojančių pirkėjų sparčiai daugėja – vien per rugsėjį už prekes bent kartą savarankiškai atsiskaitė arti 70 proc. visų prekybos tinklo pirkėjų.

Prekybos tinklas skaičiuoja, kad savitarnos kasomis besinaudojančių pirkėjų sparčiai daugėja – vien per rugsėjį už prekes bent kartą savarankiškai atsiskaitė arti 70 proc. visų prekybos tinklo pirkėjų.

REKLAMA

Stebint vis populiarėjančią savarankiško apsipirkimo galimybę ir siekiant užtikrinti dar patogesnę pirkėjų patirtį, visame prekybos tinkle pradėtos diegti naujos kartos savitarnos kasos – pažangesnes kasas pirmieji gali išbandyti ir įvertinti sostinės Avižieniuose esančios parduotuvės klientai, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.

Prekybos tinkle „Maxima“ šiuo metu iš viso veikia 1100 savitarnos kasų, kurios sudaro apie pusę visame tinkle esančių kasų. Prekybos tinklas skaičiuoja, kad kas antras pirkėjas, atėjęs į tinklo parduotuvę su savitarnos kasomis, renkasi atsiskaitymą būtent savitarnoje.

„Stebime, kad vis daugiau pirkėjų taupo laiką ir vertina galimybę už prekes atsiskaityti savarankiškai, tad jų patogumui ne tik toliau plėsime savitarnos kasų skaičių parduotuvėse, bet ir pradėjome jas keisti naujomis – dar pažangesnėmis, greitesnėmis ir patogesnėmis pirkėjams.

REKLAMA
REKLAMA

Įsitikinome, kad mūsų pirkėjai yra imlūs naujovėms ir jas greitai įsisavina, tad tikime, kad ir naujos kartos savitarnos kasos, kurias palaipsniui įdiegsime visame tinkle, taip pat netruks būti įvertintos“, – pranešime cituojama Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė.

REKLAMA

Didesnis ekranas patogesniam apsipirkimui

Vienas iš pokyčių, kurį jau gali pajusti naująsias savitarnos kasas išbandę sostinės Avižienių „Maximos“ pirkėjai – atsinaujinęs ekranas.

Tikimasi, jog kur kas didesnis ekranas leis aiškiau ir dar lengviau atlikti prekių paiešką, o atnaujintas prekių nuskaitymo ir apmokėjimo procesas užtikrins ir dar greitesnį atsiskaitymą, sutrumpins eiles. 

Savitarnos kasos bus labiau pritaikytos ir didesniam krepšeliui: parenkami savitarnos kasų dydžiai, priėjimo erdvė prie kasų, tobulinamas prekių katalogas, mokomi konsultantai ir vis daugiau galimybių suteikiama patogiam savarankiškam apsipirkimui.

REKLAMA
REKLAMA

Tikimasi, kad savitarnos kasų atnaujinimas atlieps kintančius klientų poreikius, pokyčiai paskatins jomis naudotis dar daugiau pirkėjų. 

Mažiau konsultantų iškvietimų

Dėl pažangesnės programinės įrangos savitarnos kasų darbas turėtų būti dar sklandesnis, jų priežiūra daug paprastesnė.

Tikimasi, kad nauji savitarnos kasų sprendimai ne tik palengvins ir pagreitins apsipirkimą, bet kartu supaprastins ir parduotuvės darbuotojų darbą.

„Inovatyvių sprendimų dėka norime užtikrinti kuo tikslesnį svėrimo ir pakavimo zonų veikimą – dėl sumažėjusių sveriamų produktų svorio neatitikimų reikės tik simbolinio parduotuvės darbuotojų įsitraukimo, pirkėjai dar daugiau veiksmų galės atlikti savarankiškai be trikdžių“, – teigia „Maxima LT“ IT aptarnavimo departamento direktorius Tomas Bazys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat naujos kasos naudos ir šiuolaikiškesnius įrenginius atsiskaitymui grynaisiais. „Vienas grynųjų pinigų įrenginys aptarnaus dvi kasas, jis veiks greičiau ir patikimiau“, – priduria T. Bazys. Nauja savitarna palaipsniui bus įrengta visose parduotuvėse

Kartu su vykstančiais prekybos tinklo parduotuvių formatų atnaujinimo darbais, 2024 metais savitarnos kasas planuojama atnaujinti 25 tinklo parduotuvėse.  

Dar šiais metais naujos kartos savitarnos kasas tinklo parduotuvėse galės išbandyti Šiaulių ir Panevėžio gyventojai. Taip pat šios savitarnos kasos lauks visiškai naujoje parduotuvėje Anykščiuose, kuri duris atvers gruodį. 

REKLAMA

Naujos kartos savitarnos kasų sprendimas yra diegiamas visuose „Maxima grupės“ prekybos tinkluose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Tai atlieka prekybos verslo technologijų bendrovė „StrongPoint“.

„Savitarnos kasas kuriame orientuodamiesi į maksimalų patogumą – tiek pirkėjams, tiek parduotuvės darbuotojams. Kuo netruks įsitikinti ir „Maxima“ pirkėjai parduotuvėse, kur diegiame naująjį, tarptautinį dizaino apdovanojimą pelniusį, savitarnos sprendimą“, – teigia Rimantas Mažulis, „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims.

Atsiskaitant savitarnos kasose norėčiau gauti didesne nuolaida nes dirbu pardavėjos darbą.
Kaip neisi ,jei nera kasininkių kasose ,o paprasius aptarnauti ,liepia pačiai tai daryti ,gera prekybcentrams nereikia samdyti pardavėjų pirkėjai dirba už dyką,baisu kas darosi
Ateini į parduotuvę ir dar turi pats sukti galvą kad gerai nuskenuotu,nes po kiek laiko dar gali vagimi padaryti,kokių velnių turi pats pirkėjas sukti galvą,čia ką nemokamai dalina,pinigai tie patys,kad bent jau būtų savitarnos kasose pigiau,na taip verslui svarbu mažiau darbuotojų,o žmogui kaip tik blogiau,na jei viena dvi prekes perki gal ir greičiau bet ne pilną vežimėli,nesąmonė lenkti tokias parduotuves tik reikia
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų