Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Buvo laikai, kai atrodė, jog didelių ir galingų amerikietiškų visureigių era artėja prie pabaigos, o elektrifikacija taps neišvengiama net ir tokioms markėms kaip „Dodge“.

Buvo laikai, kai atrodė, jog didelių ir galingų amerikietiškų visureigių era artėja prie pabaigos, o elektrifikacija taps neišvengiama net ir tokioms markėms kaip „Dodge“.

REKLAMA

Ankstesnis „Stellantis“ vadovas Carlosas Tavaresas buvo paskelbęs 2026-uosius „paskutine stotele“ ilgaamžiam „Dodge Durango“ modeliui. Tačiau naujoji koncerno vadovybė, panašu, nusprendė perrašyti scenarijų. 

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Paskelbta ne tik apie milžiniškas investicijas į JAV gamyklas, bet ir apie tai, kad dabartinis, jau 15 metų gaminamo „Durango“, gamyba ne tik nebus stabdoma, bet ir tęsis iki pat 2029-ųjų. Maža to – nuo 2026-ųjų jis bus siūlomas išskirtinai tik su V8 varikliais.

REKLAMA

Šis sprendimas – tai dalis platesnės, 13 milijardų dolerių vertės „Stellantis“ investicijų programos JAV ir aiškus signalas apie radikalų posūkį nuo ankstesnio vadovo Carloso Tavareso griežtos elektrifikacijos strategijos. Panašu, kad „Dodge“ markėje vairą vėl perėmė benzingalviai, o jų prioritetas – ne baterijos, o cilindrai.

Tačiau didžiausia staigmena – variklių gama. Siekiant išlaikyti pirkėjų susidomėjimą senstančiu modeliu iki pat naujos kartos pasirodymo, „Stellantis“ priėmė drastišką sprendimą. 

REKLAMA
REKLAMA

Nuo 2026-ųjų modelio metų po „Durango“ gaubtu liks tik V8 varikliai. Baziniu modeliu taps 5,7 litro „Hemi“ V8, generuojantis 395 AG, o gamos viršūnėje išliks brutalusis „SRT Hellcat“ su 6,2 litro kompresoriniu „Hemi“ V8, pasiekiančiu 710 AG ir 874 Nm. Šešių cilindrų variklių bus visiškai atsisakyta.

Tai reiškia, kad dabartinė, trečioji „Durango“ karta taps tikra ilgaamžiškumo rekordininke.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kai 2029 metais pagaliau pasirodys jos įpėdinis, šis modelis bus gaminamas jau 19 metų. Sunkiai suvokiamas skaičius šiuolaikinėje automobilių pramonėje.

Kol kas apie naująją kartą žinoma nedaug. „Stellantis“ patvirtino, kad investuos 130 milijonų dolerių į Detroito Jeffersono gamyklos paruošimą jos gamybai, kuri turėtų prasidėti 2029 metais. Dabartinė karta, priminsime, dalijasi platforma su „Jeep Grand Cherokee“ (WK2).

REKLAMA
tvarieciai jau valerijonus geria
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų