REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vėlų vasario 1-osios vakarą trijuose skirtinguose Europos miestuose buvo duotas startas 26-ajame „Monte Carlo Historique“ ralyje dalyvaujantiems lietuvių ekipažams.

Vėlų vasario 1-osios vakarą trijuose skirtinguose Europos miestuose buvo duotas startas 26-ajame „Monte Carlo Historique“ ralyje dalyvaujantiems lietuvių ekipažams.

REKLAMA

Milane, Italijoje, į beveik 1000 km pervažiavimą Monako link startavo „Jaguar MKII“ automobiliu važiuojantis Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas, drauge su jais startavo ir Tado Vitkevičiaus ir Feliks Krivickij komanda su „Saab 96 V4“ automobiliu. Iš Bad Homburgo Vokietijoje „Volkswagen Karmann Ghia“ automobiliu į Monaką išvažiavo Andrius Vaitekūnas ir Paulius Beniušis.

Pagal istorines tradicijas, Monte Karlo klasikinių automobilių ralis prasidėjo ne Monake, o skirtinguose miestuose, iš kurių dalyviai turi suvažiuos į mažiausią Europos valstybę. Daugiausiai, 120 iš 237 ralyje užsiregistravusių ekipažų, startavo iš Milano Italijoje.

„Dieną pradėjome anksti, 9 ryto jau buvome atvažiavę į patį centrą, kur vyko administracinė bei techninė komisijos. Labai gražus renginys: parke išsirikiavę per 100-ą klasikinių automobilių, gausybė bendraminčių, draugų, ir netgi tokių žvaigždžių, kaip Dakaro nugalėtojas Bruno Saby“, – pasakojo Karolis Raišys.

REKLAMA
REKLAMA

Jau septintą kartą čia dalyvaujantis šių lenktynių prizininkas sako, kad intensyvi diena galutinai paruošiant automobilį startui, montuojant įrangą, susitinkant su senais draugais ir mezgant naujas pažintis džiugina įspūdžiais, tačiau vargina, o tai – nėra gerai prieš laukiantį beveik 1000 kilometrų naktinio pervažiavimo į Monaką iššūkį.

REKLAMA

Milanas dalyvius išlydėjo pompastiškai: daugiau nei 100 automobilių važiavo ant didelės Milano katedros Piazza del Duomo aikštėje pastatytos arkos, mojavo šimtams susirinkusių žmonių. Italai šiltai išlydėjo senų automobilių vairuotojus į tolimą kelią.

Šių varžybų išskirtinumas – itin ilgas pirmasis pervažiavimas. Nors tiesiausiu keliu Milaną ir Monaką skiria vos daugiau nei 300 kilometrų, organizatoriai dalyvius nusprendė pravesti pro „vaizdingą“ maršrutą aplinkiniais Alpių kalnų keliais, kurio ilgis – 960 kilometrų. Dalyviai juo važiuos visą naktį ir didžiąją dalį dienos atsižymėdami korteles toli vienas nuo kito išmėtytuose kontrolės punktuose.

Vasario 2-ąją po pietų iš skirtingų Europos miestų keliaujantys dalyviai pradės rinktis Monake, kur dar kartą važiuos per starto arką. Vasario 3-iąją prasidės azarto kupinos lenktynės, mat nuo ankstyvo ryto visi išvažiuos į pirmuosius greičio ruožus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų