REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena didžiausių Baltijos šalyse žemės ūkio investicijų bendrovių „Agrowill Group“ pradeda gaminti sertifikuotą ekologišką produkciją, kurią pardavinės su „Auga“ prekės ženklu. Be to, grupė keis pavadinimą į „Auga Group“.

Viena didžiausių Baltijos šalyse žemės ūkio investicijų bendrovių „Agrowill Group“ pradeda gaminti sertifikuotą ekologišką produkciją, kurią pardavinės su „Auga“ prekės ženklu. Be to, grupė keis pavadinimą į „Auga Group“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Šis prekės ženklas įkūnys šviežumą ir pasitikėjimą. Produktuose niekada nebus cheminio apdorojimo ar genetiškai modifikuotų organizmų“, - spaudos konferencijoje penktadienį sakė „Agrowill Group“ valdybos pirmininkas Kęstutis Juščius.

REKLAMA

Pasak jo, pirmieji „Auga“ produktai - švieži ir konservuoti pievagrybiai, morkos, burokėliai, bulvės - prekybos centrus Lietuvoje pasieks spalio mėnesį, o 2017 metais visa „Agrowill Group“ produkcija bus gaminama ekologiškai - asortimentą papildys pieno, grūdų, paukštienos produktai.

„Nuo liepos mėnesio visi mūsų padaliniai naudoja žalią elektrą. Ateityje sieksime, kad mūsų visi traktoriai naudotų biodujas. Šiandien dar nėra pakankamai tokios technikos sukurta, bet mes deklaruojame tam poreikį“, - teigė K.Jusčius.

REKLAMA
REKLAMA

„Produktus gaminsime ne tik Lietuvos rinkai, o keliausime ir į pasaulį. (...) Mes sukursime galimybę žmonėms už prieinamą kainą, jei jie turės supratimą, kad jų šeimai reikia maitintis kitaip, įsigyti ekologiškus produktus“, - pridūrė jis.

„Auga“ istorija prasidėjo prieš 2 metus, kai „Agrowill Group“ pasiryžo pakeisti žemės ūkio kultūrą ir pradėjo ekologinį ūkininkavimą. Siekis pateisinti pirkėjų lūkesčius ir spręsti žemės ūkio problemas paskatino grupę imtis didžiausio per įmonės istoriją investicinio projekto, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žodis „auga“ simbolizuoja augimą, stiebimąsi aukštyn. Anot K. Juščiaus, „Auga“ nėra tik pavadinimas ar ženklas – tai grupės filosofija ir vizija, kuria siekiama reprezentuoti Lietuvą pasaulyje.

„Pasitelkę didžiausias Lietuvos kūrybines agentūras, ilgai ieškojome žodžio, kuris geriausiai įvardintų mūsų idėją ir atspindėtų procesą, kaip atsiranda ekologiškas maistas. Siekėme, kad vardas būtų trumpas, lengvai ir vienodai ištariamas pagrindinėse pasaulio kalbose, nes mūsų rinka – globali. Tačiau svarbiausias kriterijus visgi buvo lietuviška žodžio kilmė ir reikšmė“, – sakė K. Juščius.

REKLAMA

Visi „Auga“ produktai žymimi Lietuvos ir Europos Sąjungos ekologiško ūkininkavimo sertifikato ženklais.

Spalio 24 dieną akcininkams bus pasiūlyta pakeisti bendrovės įstatus ir pavadinimą. Anot K. Juščiaus, gai yra natūralus žingsnis, atspindintis grupės pokyčius - pavadinimo keitimo procesą planuojama baigti lapkričio mėnesį.

„Agrowill Group“ akcijos kotiruojamos Vilniaus biržos Papildomajame prekybos sąraše ir Varšuvos vertybinių popierių biržoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų