REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žinoma dizainerė ir stilistė, prekės ženklo „2ru2ra" įkūrėja Olga Filatova-Kontrimienė teigia, kad gebėjimas justi vidinę žmogaus tėkmę stilisto darbe yra kur kas svarbesnis nei visų sezoninių hitų išmanymas.

Žinoma dizainerė ir stilistė, prekės ženklo „2ru2ra" įkūrėja Olga Filatova-Kontrimienė teigia, kad gebėjimas justi vidinę žmogaus tėkmę stilisto darbe yra kur kas svarbesnis nei visų sezoninių hitų išmanymas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ir pati savo asmeniniuose pasirinkimuose neturiu jokių sąlyčio taškų su vadinamaisiais „trendais" – mane drąsiai galima būtų vadinti nemadinga. Pirkdama naujus daiktus, nesivaikau sezono spalvų, sunkiai atsisveikinu su tuo, ką jau spėjau pamilti. Tuo pat metu žaviuosi tais, kurie geba nardyti kiekvieno sezono naujovėse, skoningai ir greitai jas įkūnyti. Suprantu, kad ir toks požiūris į madą bei drabužius reikalauja nė kiek ne mažiau pastangų“, - atvirauja daugelio TV projektų kostiumų ir stiliaus autorė.

REKLAMA

Kalbėdama apie požiūrį į drabužius, Olga Filatova – Kontrimienė atkreipia dėmesį į tai, kad žmogaus išorė turėtų teikti informaciją apie žmogaus pomėgius, išpažįstamas vertybes, gebėjimą jausti savojo laikmečio dvasią. „Tikrai ne kiekvienas ultra madingas ir brangus daiktas gali šiam tikslui pasitarnauti“, - perspėja aklai sekančius madą stilistė.

„Kalbant apie bet kurio žmogaus stilių, esminis žodis yra „individualus". Neabejoju, kad bet kuris žmogus yra nuolatiniame individualaus stiliaus formavimosi procese – netgi tas, kuris mano save jau seniai atradęs“, - teigia šių metų „ShoppingNightOut“ renginio veidas.

REKLAMA
REKLAMA

Spalio 7 d. po didžiausius Lietuvos miestus ir jų senamiesčius pasklis naktinis stiliaus ir mados virusas „ShoppingNightOut“. Būdama šio renginio ambasadorė, Olga Filatova- Kontrimienė džiaugiasi, kad tai puiki proga racionaliai atnaujinti garderobą ir pasiruošti rudeniu bei žiemai. „Mano aprangos stilius yra man patogus ir tinkamas mano gyvenimo būdui. Neeksperimentuoju daug su spalvine gama. O ir nenoriu atsisveikinti su milžinišku kiekiu odinių apyrankių ir mėgstamais plėšytais drabužiais, nors mama man ir užsimena, jog gal būt atėjo metas apsiraminti ir įtraukti į savo garderobą daugiau klasikos“, - šmaikštauja stilistė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak stiliaus patarimus „ShoppingNightOut“ dalyviams dalinsiančios Olgos, daiktų pirkimas jai teikia džiaugsmą, kaip ir kiekvienai moteriai, tačiau šį procesą dažniausiai komplikuoja dvi pagrindinės priežastys: laiko ir parduotuvių stoka. Pasak dizainerės, „ShoppingNightOut" eliminuoja bent vieną iš šių trukdžių. „Tad kas su manimi į naktinį šopingą?“ - šypsosi moteris.

Jau š. m. spalio 7 d. Lietuvoje prasidės stiliaus ir apsipirkimo naktis „ShoppingNightOut“, apimsianti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio senamiesčiuose įsikūrusias „boutique“ parduotuves.

REKLAMA

Artėjančio renginio lankytojai bus lepinami ne tik žinomų Lietuvos dizainerių, bet ir taip vadinamų mados chuliganų išskirtine kūryba bei patarimais, kaip atrodyti stilingai. Jų laukia patrauklios nuolaidos ir viliojantys pasiūlymai, įpinti į smagius žaidimus. Viename jų galima bus laimėti trijų puikiai žinomų Lietuvos dizainerių kurtas sukneles iš unikalios “Magnum” kolekcijos “Išlaisvink žvėrį” bei “2ru2ra” specialų prizą.

„Shopping Night Out“ šventė, kurią nepaprastai pamėgo mados gurmanai, vyksta du kartus per metus . „Iš tiesų, tai puiki proga racionaliai atnaujinti savo sezono garderobą ir linksmai praleisti laiką. Mokame palepinti įnoringiausius savo svečius, dievinančius originalumą ir naujoves“, - teigia organizatoriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų