REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
185
Lidl Lietuvoje (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Maisto produktų gamintojai jau turi sutartis su Vokietijos mažmeninės prekybos tinklu „Lidl“, o pirmąsias prekes turi patiekti gegužės 25 dieną, tad atidarymo laukiama birželio pradžioje, rašo „Verslo žinios“.

185

Maisto produktų gamintojai jau turi sutartis su Vokietijos mažmeninės prekybos tinklu „Lidl“, o pirmąsias prekes turi patiekti gegužės 25 dieną, tad atidarymo laukiama birželio pradžioje, rašo „Verslo žinios“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalo tv3.lt žurnalistų žiniomis, atidarymas turėtų įvykti birželio 2 dieną.

Sutartis su „Lidl“ jau pasirašė pieno perdirbimo bendrove Vilkyškių pieninė, vaisių ir daržovių prekybininkėmis „Citma“, „Kietaviškių gausa“, mėsos perdirbėja Klaipėdos mėsine. tv3.lt  fotografui logistikos centre taip pat pavyko užfiksuoti „Kėdainių konservų fabriko“ marinuotus pomidorus ir „Biok“ firmos produktus.

REKLAMA

„Yra daug sričių, aukšti kokybės reikalavimai. Sutartis tiekėjai turi, tačiau žiūrėsime, ar bus užtikrintas srautas, ar laikomasi žodžio. Žiūrėsime, kas patinka vartotojams. Norime viską išbandyti realybėje“, - teigė „Lidl Lietuvos“ atstovė Agnė Dalia Gaižauskienė.

Šiuo metu „Lidl“ yra 27 šalyse, šiais metais planuojama plėtra į Serbiją ir JAV. Per praeitus metus „Lidl“ pasiekė 59 mlrd. eurų apyvartą. „Lidl“ valdo 10 000 parduotuvių, daugiau nei 140 logistikos centrų, o šioje kompanijoje dirba 200 000 darbuotojų.

REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad prieš kelias dienas „Lidl Lietuva“ pradėjo aktyvią veiklą socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. „Savo šūkiu Lietuvoje pasirinkome žodžius „Taip gyventi verta“, – sako bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.

Kaip paveiks vartojimo įpročius?

„Lidl“ atidarymas Lietuvoje paveiks mažmeninės prekybos rinką: tik 4% internetu apklaustų pirkėjų teigia, jog „Lidl“ atėjimas neturės jokios įtakos ir nepakeis jų pirkimo įpročių.

10% respondentų yra pasiruošę tapti reguliariais „Lidl“ pirkėjais nuo pat parduotuvių atidarymo dienos, o 3 iš 4 apklaustųjų norėtų pirmiausia apsipirkti, kad nuspręstų dėl tolesnio lankymosi, rodo „Nielsen“ atliktas internetinis pirkėjų tyrimas. Lietuviai yra susipažinę su „Lidl“ prekės ženklu ir turi patirties apsiperkant šio tinklo prekybos centruose kitose šalyse.

Apklaustieji yra puikiai informuoti apie „Lidl“: tik 2% respondentų nežino nieko apie šį prekybos centrą (įskaitant jo pavadinimą), lyginant su 12% atsakiusiųjų praėjusiais metais. 29% respondentų teigia, jog jie neseniai susidūrė su „Lidl“ kitose šalyse (praėjusiais ir šiais metais), o 45% respondentų žino prekybos centro pavadinimą, tačiau dar nėra jame pirkę.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų