• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
5
Kaip japonų gamintojai atsiprašė savo pirkėjų už keliais centais pabrangusius ledus (nuotr. YouTube)

Japonijos gamintojas „Akagi Nyugo Co.“ buvo priverstas pakelti savo produkcijos kainas. Pastaruosius 25 metus jų gaminami ledai „Gari-Gari“ kainavo 60 jenų. (0,48 euro). Ir štai įmonė nuo balandžio kelia kainą 10 jenų (8 euro centai). Dėl šios priežasties bendrovė nusprendė išeiti į gatvę ir nufilmuoti nedidelį vaizdo įrašą, kurio prasmė yra itin paprasta: atleiskite mums, mes buvome priversti pakelti kainas. Įrašo pabaigoje japonų darbo komanda pagarbiai nusilenkia.

Japonijos gamintojas „Akagi Nyugo Co.“ buvo priverstas pakelti savo produkcijos kainas. Pastaruosius 25 metus jų gaminami ledai „Gari-Gari“ kainavo 60 jenų. (0,48 euro). Ir štai įmonė nuo balandžio kelia kainą 10 jenų (8 euro centai). Dėl šios priežasties bendrovė nusprendė išeiti į gatvę ir nufilmuoti nedidelį vaizdo įrašą, kurio prasmė yra itin paprasta: atleiskite mums, mes buvome priversti pakelti kainas. Įrašo pabaigoje japonų darbo komanda pagarbiai nusilenkia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Akagi – nėra vienintelė bendrovė, kuri šį pavasarį buvo priversta pakelti kainas. Tačiau netgi japonų rinka nelabai pamena panašaus gamintojų elgesio.

REKLAMA

Klipe naudojama daina „Naege“ (pažodžiui „Kainų augimas“) yra sukurta specialiai jam. Tekste teigiama, kad kelti kainas buvo priverstinis veiksmas: „Mes laikėme kainą 25 metus, tačiau dabar ji auga nuo 60 jenų iki 70 jenų“.

Ledų pabrangimo priežastis niekuo neišsiskiria – savikainos ir darbo jėgos brangimas. Vieni vartotojai šiame įraše mato japonų kultūros atspindį, kiti – gudrų visuomeninių ryšių triuką. Bet kokiu atveju ledų gamintojų reklama jau tapo pasauline.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų