REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė" nuo vasario keičia visą lojalumo sistemą. Beveik dešimt metų gyvavusią kortelę „Medus" nuo šiol pakeis dvi korteles - senjorams ir kitiems klientams, o nuolaidų sistema, pasak bendrovės, bus paremta ir asmeniniais pasiūlymais klientui, rašo žiniasklaida.

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė" nuo vasario keičia visą lojalumo sistemą. Beveik dešimt metų gyvavusią kortelę „Medus" nuo šiol pakeis dvi korteles - senjorams ir kitiems klientams, o nuolaidų sistema, pasak bendrovės, bus paremta ir asmeniniais pasiūlymais klientui, rašo žiniasklaida.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vaistinių tinklo užsakytos „Spinter tyrimų“ reprezentatyvios apklausos duomenimis, 38 proc. gyventojų norėtų gauti asmeninius pasiūlymus, kurie būtų parengti remiantis apsipirkimo vaistinėje istorija. 16 proc. iš jų pageidautų tik vaistų pasiūlymų.

Praėjusiais metais „Eurovaistinės“ apyvarta ūgtelėjo 4,7 proc. Pasak bendrovės, pernai klientai vaistinėse lankėsi rečiau (5,4 proc.), bet vieno apsilankymo metu pirko daugiau (krepšelis augo maždaug dešimtadaliu). Pirkinių krepšelyje didesnę dalį sudarė ne vaistai, o kosmetikos ir higienos prekės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų