REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Svarbiausio senojo žemyno krepšinio čempionato transliacijas bent trumpam savo namuose per televizorių buvo įsijungę 71,7 proc. Lietuvos gyventojų. Vidutiniškai vienas mūsų šalies gyventojas stebėdamas 2013 m. Europos krepšinio čempionato rungtynes, prie televizoriaus praleido mažiausiai 4 valandas. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT TV auditorijos tyrimo duomenys, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiausiai dėmesio sulaukusi televizijos transliacija ne tik per čempionatą, bet per visus šiuos metus – Europos krepšinio čempionato finalas rugsėjo 22 d. Kovos dėl aukso rungtynes su Prancūzijos komanda savo namuose bent trumpam buvo įsijungę 36,3 proc., tai yra daugiau nei milijonas šalies gyventojų.

REKLAMA

Antros pagal populiarumą mūsų šalyje buvo Lietuvos rinktinės pusfinalio varžybos su Kroatija, kurios sudomino 30,8 proc. mūsų šalies gyventojų.

Iš visų čempionato rungtynių, kuriose žaidė mūsų šalies rinktinė, mažiausio gyventojų susidomėjimo sulaukė lietuvių dvikova su Belgijos komanda – jas bent trumpam įsijungė mažiau nei penktadalis (18,4 proc.) gyventojų.

Didžiausią auditoriją sutraukusios rungtynės, kuriose nežaidė Lietuvos komanda, Ispanijos ir Kroatijos kova dėl trečios vietos. Jas įsijungė 29,7 proc. Lietuvos gyventojų.

REKLAMA
REKLAMA

TNS LT TV metrų metodu atliekamame tyrime pateikiami 2013 m. rugsėjo 4 – 22 d. duomenys. Tyrime analizuojamas 2013 m. Europos krepšinio čempionato žiūrėjimas per TV3 kanalą. Tyrime dalyvavo 1140 Lietuvos gyventojų nuo 4 metų amžiaus.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų