REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Giedrė Sankauskaitė

Praėjo jau mėnuo, kai Lietuvoje pirmą kartą duris atvėrė garsi švedų drabužių bendrovė „Hennes & Mauritz“ (H&M). Kompanijos vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse Marika Pyykkö ekonomika.lt pasakojo, kad ir toliau bandys vadovautis vienais iš svarbiausių savo principų – nuolatos stebinti pirkėjus ir vykdyti nekenkiančią aplinkai politiką. Jau šį rudenį norėdami gauti didesnių nuolaidų, pirkėjai galės atnešti nedėvimų drabužių.

REKLAMA
REKLAMA

Po pirmosios Lietuvoje H&M parduotuvės atidarymo praėjo jau beveik mėnuo. Kaip Jūs įvertintumėte pardavimus, klientų srautus? Ar rezultatai pateisina lūkesčius?

REKLAMA

Mes labai džiaugiamės, pagaliau atidarę pirmąsias parduotuves Lietuvoje. Džiaugiamės, kad H&M parduotuvė, įsikūrusi Vilniaus „Akropolyje“, yra didžiausia plotu ir siūlo plačiausią asortimentą Baltijos šalyse. Tikrai galima teigti, kad atėjome į rinką, kurioje vyrauja stipri konkurencija. Būtent dėl šios priežasties, mes neteikiame kai kurių savo statistinių duomenų, iliustruojančių mūsų veikos rezultatus.

Ar jau numatėte, kada tiksliai atidarysite kitas H&M parduotuves?

Mūsų parduotuvių tinklo plėtra po antrosios parduotuvės atidarymo Klaipėdos „Akropolyje“ tęsis 2014 metais. Tuomet atidarysime dar tris parduotuves Vilniuje, prekybos centruose „Gedimino 9“, „Panorama“ ir „Ozas“, bei vieną parduotuvę Šiaulių „Akropolyje“. Konkrečių datų dar negalime pasakyti, nes jos dar tiksliai nėra žinomos.

REKLAMA
REKLAMA

Ar jūs bendraujate su kitomis drabužių parduotuvėmis, veikiančiomis Lietuvoje? Kaip jūs apibūdintumėte Lietuvos drabužių rinką?

Visada H&M ateina į rinkas, kuriose jau konkuruoja tarptautinės ir vietinės įmonės. Vis dėlto, mes patys save laikome konkurentais, vadinasi, visada stengiamės tobulėti. Visada nuosekliai stebime savo pačių veiklos rezultatus, lyginame juos. H&M tikslas yra nenustoti stebinti pirkėjų ir pateisinti jų lūkesčius. Siekiame pateikti geriausią pasiūlymą klientams toje rinkoje. Tvarumas yra vienas mūsų prioritetų. Kitaip tariant, esame atsakingi savo klientams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip Jūs apibūdintumėte Lietuvos H&M pirkėją? Ar jis skiriasi nuo įprasto Jūsų parduotuvės pirkėjo Europoje?

Mes manome, kad mada yra labai kosmopolitiška, toks ir yra H&M. Mada yra globali ir kiekvienas turi priėjimą prie tokios pat informacijos – seka tokias pat mados tendencijas ir panašiai. Kad H&M yra kosmopolitiškas geriausia iliustruoja tas faktas, kad dirbdami 52 skirtingose rinkose, visiems klientams siūlome tas pačias drabužių kolekcijas. Lietuvos rinką vertinamą labai palankiai, kadangi čia yra daug jaunų žmonių, kurie domisi mada.

REKLAMA

Ar susidūrėte su kokiomis nors problemomis, prieš pradėdami veiklą Lietuvoje? Kaip investuotojai, ar esate patenkinti investicine aplinka? Ko pasigendate?

Viskas praėjo labai sklandžiai. Geriausios vietos parduotuvėms – vienas iš mūsų principų, kuriuo vadovaujamės nuo pat 1947 metų. Visada stengiamės, kad H&M būtų klientams patogiausioje, populiariausioje vietoje mieste. Labai džiaugiamės, kad Lietuva šiuo klausimu nėra išimtis.

Maloniai nuteikia ir tai, kad gavome tūkstančius prašymų priimti į darbą. Bendrai skaičiuojant turime daugiau kaip 100 puikių darbuotojų, tai mūsų komanda. Žmonių ir mados dermė yra tai, kas išskiria mus iš kitų. H&M siekia, kad augančiam klientų skaičiui gebėtume vis dar atrodyti puikiai, t. y. patenkinti jų lūkesčius.

REKLAMA

Siekiama, kad vis dažniau drabužiai būtų gaminami, naudojant perdirbtą organinės kilmės žaliavą. Tekstilė taip pat turi būti apdorojama ir drabužiai siuvami atsižvelgiant į aplinkosaugą, vartotojų sveikatą. Didžiuojamės, kad esame tas parduotuvių tinklas, kuris naudoja daugiausia organinės medvilnės.

Vadovaudamiesi šia politika, nuo šio rudens Lietuvoje žadame pradėti drabužių rinkimą. Tai reiškia, kad klientai galės atnešti į „H&M" parduotuvę senus, nedėvimus drabužius, mainais į tai gaudami nuolaidą naujam apsipirkimui mūsų parduotuvėje. Trumpuoju laikotarpiu siekiame savo vykdomais projektais sumažinti tekstilės kiekį, kuris tiesiog išmetamas į sąvartynus ir ilgojoje perspektyvoje sieksime perdirbti tekstilės pluoštus ir taip juos paruošti naujam naudojimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų