REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujasis „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas sieks bendrovei sugrąžinti lyderio pozicijas rinkoje. Sėkmingais pokyčiais kompanijose garsėjantis vadovas žada atsigręžti į klientus ir ištaisyti visas iki šiol padarytas klaidas.

Naujasis „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas sieks bendrovei sugrąžinti lyderio pozicijas rinkoje. Sėkmingais pokyčiais kompanijose garsėjantis vadovas žada atsigręžti į klientus ir ištaisyti visas iki šiol padarytas klaidas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jau 2 su puse mėnesio gyvenu Lietuvoje. Turėjau pakankamai laiko susipažinti su esama situacija ir apgalvoti apie reikalingus pokyčius bei teisingą kryptį. Turiu prisipažinti, kad man labai patinka Lietuvoje“, - sakė D. Strömbergas, kurio žmona su vaikais į Lietuvą persikraustė prieš porą savaičių

REKLAMA

„TeliaSonera“ grupėje jis žinomas kaip sėkmingų pokyčių vadovas. D. Strömbergas dirba su kompanijomis, kurios susiduria su iššūkiais ir kurioms reikia teigiamų pasikeitimų.

„Nenoriu būti pristatytas kaip tradicinis vykdomasis direktorius, labiau noriu būti klientų ambasadoriumi. Aš esu pokyčių lyderis. Tikiu Lietuva, tikiu Vilniumi, tikiu „Omnitel“. Mano tikslas yra atgauti rinkos lyderio pozicijas“, - sakė naujasis vadovas. D. Strömbergas dirbdamas Danijoje nuostolingą kompaniją pavertė pelninga, taip pat pakėlė paslaugų kokybę bei darbuotojų pasitikėjimą kompanija ir savimi.

REKLAMA
REKLAMA

„Pripažinsiu, kad mes Lietuvoje padarėme keletą klaidų, kurios lėmė lyderių pozicijos praradimą. Prižadame, kad tos klaidos nepasikartos ir apgailestaujame, kad jos buvo padarytos“, - sakė D. Strömbergas. Jis pabrėžė, kad pozicijos rinkoje neabejotinai bus atkovotos ne tik dėl sėkmingų pokyčių paslaugų atžvilgiu, artimo ryšio su klientais palaikymo, bet ir dėl išskirtinės atsidavusių darbuotojų komandos.

Pasak jo, „Omnitel“ visada akcentavo ir akcentuos aiškias paslaugas ir skaidrumą. Taip pat bus siekiama paprastinti naudojimąsį paslaugomis bei išlaikyti iki šiol siūlytą geriausią tinklo aprėptį šalyje. Kitais metais ketinama padidinti ir 4G aprėptį – iki pusės Lietuvos teritorijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pristatydamas „Omnitel“ Laukiančius iššūkius ir artimiausius veikos planus naujasis bendrovės prezidentas pažadėjo, kad bet kuris buvęs „Omnitel klientas, nusprendęs vėl naudotis šios telekomunikacijų bendrovės paslaugomis, atgaus turėtą lojalumo statusą.

Sprendimas buvo priimtas atsižvelgus į klientų atsiliepimus – jie nurodė, kad tai jiems būtų reikšmingas argumentas sugrįžti. Turėtas privilegijas klientai gali atgauti nuo rugsėjo 9 dienos. „Tai nėra trumpalaikis pasiūlymas – kviečiame klientus sugrįžti bet kada, kada tik jie panorės, - sakė D. Strömbergas. - Bendrovė turi itin daug lojalių klientų – tiek privačių, tiek ir verslo. Pastarajame sektoriuje mes esame labai stiprūs ir pagal klientų skaičių iki šiol pirmaujame. Didžiausias iššūkis mums – prarasti klientai. Turime pripažinti, kad juos praradome, nes buvo sutelkę dėmesį į save, o ne į juos. Tačiau dabar šį požiūrį aktyviai keičiame“, - sakė D. Strömbergas.

REKLAMA

Paklaustas, kaip ilgai ketina likti Lietuvoje, bendrovės prezidentas sakė, kad bus čia tiek, kiek reikės, net jei tam prireiktų 10-ies metų. „Tam čia atsivežu savo šeimą – noriu įsijausti į čia gyvenančių žmonių gyvenimą“, - sakė D. Strömbergas. Kaip didžiausią „Omnitel“ klaidą jis įvardino asmeninius paslaugų planus. „Visuomet reikia klausytis savo klientų, būtent tam mes dabar skirsime daugiausiai dėmesio“, - kalbėjo naujasis bendrovės prezidentas, kuris pažadėjo, kad didelės permainos kainodaroje nenumatomos.

55 proc. „Omnitel“ klientų bendrvės paslaugomis naudojasi ilgiau nei penkerius metus. Daugiausia ilgamečių klientų sutartis su bendrove pasirašė 2000-2002 metais.

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų