• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Su naujos kartos „208 GTi“ prancūzų automobilių gamintojas „Peugeot“ kaip įmanydamas stengiasi atgaivinti legendinio „205 GTi“ dvasią. Kovo mėnesį minėtas modelis Ženevos automobilių parodoje pasirodė koncepto pavidalu ir pristatė naująjį hečbeką, o šį pirmadienį, rugsėjo 3 d. pagaliau pasirodė pirmosios oficialios serijinio modelio nuotraukos. Lyginant su standartine versija sportiškasis GTi yra žemesnis ir platesnis, o po variklio dangčiu slepiasi 1,6 litro turbininis benzininis variklis leidžiantis hečbekui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti greičiau nei per 7 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

„Peugeot 208 GTi“ išorės dizaino detalės (nuotr. Gamintojo)„Peugeot 208 GTi“ išorės dizaino detalės (nuotr. Gamintojo)

Tiesa sakant, tai yra tas pats variklis, kuris suka ir kitų PSA koncerno sportiškų modelių ratus, įskaitant gražųjį „Peugeot RCZ“ ir „Citroen DS3“. „208 GTi“ atveju jis išvysto maksimalią 197 AG galią ir didžiausią 275 Nm sukimo momentą. Motoras suporuotas su trumpų perdavimo skaičių šešių laipsnių mechanine pavarų deže, leidžiančia karštajam hečbekui išvystyti maksimalų 225 km/g greitį.

REKLAMA

„Peugeot 208 GTi“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)„Peugeot 208 GTi“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)

Greta kitų svarbių permainų lyginant su standartiniu 208 hečbeku yra 10 mm platesnė priekinė ir 20 mm platesnė galinė tarpvėžis, naujai sureguliuoti amortizatoriai, sportinės spyruoklės, atnaujinti stabilizatorių strypai ir pertvarkytas vairo mechanizmas, suteikiantis daugiau tvirtumo automobilio valdymui. „Peugeot 208 Gti“ įrengta Makfersono tipo svirčių priekinė ir torsiono strypo galinė pakaba, kurios gamintojo teigimu, taip pat buvo pertvarkytos tam, kad aštrių vairavimo įspūdžių.

REKLAMA
REKLAMA

 „Peugeot 208 GTi“ interjeras (nuotr. Gamintojo) „Peugeot 208 GTi“ interjeras (nuotr. Gamintojo)

Į žemę sportiškasis hečbekas remiasi 205/45 išmatavimų padangomis apautais 17 colių skersmens „Carbon“ stiliaus ratlankiais, o stabdymo efektyvumą užtikrina 302 mm skersmens aušinami stabdžių diskai priekyje ir 249 mm skersmens – gale. Automobilis nėra lengvas ir sveria visus 1160 kg, tačiau ekologiškas – anglies dvideginio emisija siekia 145 g/km.

„Peugeot 208 GTi“ išorės dizaino detalės (nuotr. Gamintojo)„Peugeot 208 GTi“ išorės dizaino detalės (nuotr. Gamintojo)

Dizaino atžvilgiu „208 GTi“ nuo standartinio modelio skiriasi gerokai agresyvesnio stiliaus kėbulo apdaila, kurią sudaro platesni šoniniai slenksčiai ir masyvesnės ratų arkos. Standartinės įrangos sąraše yra šviesos diodų dienos žibintai, naujo stiliaus radiatoriaus grotelės, GTi logotipai ant galinių statramsčių ir speciali raudonos spalvos bei chromo apdaila. Viduje rastume oda apkrautą vairą, taip pat prietaisų skydelis, centrinė konsolę ir durų rankenų detalės atkartoja išorės spalvą. Salonas išsiskiria dalinai oda aptrauktomis sportiškomis sėdynėmis, aliuminio pedalais ir pavarų perjungimo svirties galvute.

 „Peugeot 208 GTi“ interjeras (nuotr. Gamintojo) „Peugeot 208 GTi“ interjeras (nuotr. Gamintojo)

Žinių apie naujojo „Peugeot 208 GTi“ kainą kol kas nėra, tačiau jau žinoma, kad Europos rinkoje modelis pasirodys 2013 m. pavasarį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų