REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Prancūzijos automobilių gamintojai per daugelį metų tapo žinomi kaip bene geriausi nedidelių miesto modelių specialistai. Puikus jų įgūdžių šioje srityje pavyzdys yra įspūdingas „Renault Clio“ hečbeko populiarumas, nuo pirmojo modelio pasirodymo prekybos salonuose 1990 m. viso pasaulio rinkose buvo parduota maždaug 11,5 mln. egzempliorių. Antradienį, liepos 3 d. prancūzų automobilių gamintojas oficialiai pasidalino nuotraukomis ir trumpa informacija apie naujos, jau ketvirtosios kartos modelį.

REKLAMA
REKLAMA

„Renault Clio“ (nuotr. Gamintojo)„Renault Clio“ (nuotr. Gamintojo)

Automobilio išorės dizainas visiškai pasikeitė ir tai yra kompanijos dizaino skyriaus viceprezidento Laurenso van den Ackerio nuopelnas. Apskritai, siekiama iš esmės atnaujinti „Renault“ automobilių stilių ir jeigu prancūzų deklaruojami planai koncepcinių modelių dizainą ir emocijas perkelti perkelti į serijinės gamybos produktus, galime tikėtis dar ne vieno efektingai atrodančio produkto. „Clio“ priekyje ryškesniu bei bet kada anksčiau akcentu tapo prekės ženklas, efektingai atrodo ir chromo apvadus turintys šviesos diodų žibintai. Naujos kartos modelis bus siūlomas tik su penkerių durų hečbeko kėbulu, o stiliaus sumetimais galinės durų rankenėlės paslėptos ties statramsčiu.

REKLAMA

Visgi didžiausią įspūdį žvelgiant į nuotraukas mums paliko automobilio interjeras, Prancūzijos gamintojų įpročiu suprojektuotas taip, kad būtų originalus, tačiau tuo pat metu neperkrautas nereikalingomis detalėmis. Racionalus, tačiau tuo pat metu nenuobodus sprendimas atrodo į vieną sekciją surinkti centrinės konsolės prietaisai, taip pat jaunatviškai atrodo papildomos spalvinės detalės ant vairo, oro tiekimo angų ir durų rankenų.

REKLAMA
REKLAMA

„Clio“ salone netrūks modernios įrangos, tokios kaip septynių colių įstrižainės lietimui jautrus ekranas sistemos valdymas balsu ir pirmasis rinkoje startinis meniu, pritaikomas pagal vartotojo norus. Taip pat tarp siūlomos įrangos yra integruota „TomTom“ navigacijos sistema ir netgi virtuali programinės įrangos parduotuvė automobilyje.

Atnaujintą variklių gamoje iš pradžių bus du benzininiai ir vienas dyzelinis motoras. Gamintojo prognozėmis populiariausiu pirkėjų pasirinkimu turėtų tapti naujas 0,9 litrų trijų cilindrų benzininis motoras su turbokompresoriumi išvystantis 90 AG galią ir 135 Nm sukimo momentą. Skelbiama, kad vidutinės šio variklio degalų sąnaudos sudaro 4,3 l/100 km. Naujas gamoje bus ir tokios pat galios 1,5 litro „dCi 90“ motoras. 220 Nm šio agregato sukimo momentas turėtų suteikti „Clio“ pakankamai intensyvų pagreitėjimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Renault Clio“ (nuotr. Gamintojo)„Renault Clio“ (nuotr. Gamintojo)

Galingiausiuose iš hečbekų bus montuojamas 120 AG galios ir 190 Nm „TCe 120“ benzininis variklis suporuotas su šešių laipsnių dvigubos sankabos automatine transmisija. Visi automobiliai bus aprūpinti ekonomiškam vairavimui skirtomis sistemomis, tokios mis kaip aktyvuojamas „Eco“ rėžimas, vairavimo stiliaus daviklis, pavarų keitimo indikatorius ir elgesį analizuojančia sistema.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų