REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Pietų Korėja – kupina kontrastų, bet tuo pačiu ir labai svetinga šalis. Iš tiesų, daugelis lietuvių nelabai daug žino apie šią šalį, tad ir  mes, prieš atvažiuodami į Korėją, tikėjomės  išvyksti kažką panašaus kaip Japonijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau tik išlipus iš lėktuvo Seule tapo akivaizdu, kad tarp šio miesto ir Tokijaus  – nemažai skirtumų. Pavyzdžiui, galime palyginti abiejų šalių transporto sistemą: akivaizdu, kad Japonijos traukinių  „Shinkansen“ infrastruktūra kur kas labiau pažengusi nei Korėjos. Iš kitos pusės, po pilietinio karo Pietų Korėja buvo beveik visiškai sugriauta, iškirsti didžiausi miškų plotai, todėl savo atsikūrimą kaip feniksas iš pelenų turėjo pradėti beveik tuščioje vietoje. Po pilietinio karo JAV ir Japonija investavo nemažai pinigų, taigi šiuo metu Pietų Korėja gali pasigirti tokiais technologijų milžinais kaip „Samsung“, „LG“, „Hyundai“, „Kia“, „Daewoo“.

REKLAMA

Pietų Korėja žavi savo nuostabia gamta: kalnuota (neaukšti  medžiais apaugę kalneliai), daug vandens, salelių ir įlankų. Šalies turizmas daugiausiai laikosi iš vietinių keliautojų bei užsienio turistų iš artimųjų  Azijos šalių (Japonija, Kinija, Taivanis), kurie sudaro apie 75 proc. visų šalyje apsilankančių užsieniečių.

Taigi, provincijose retai sutiksi užsienietį ar angliškai kalbantį korėjietį. Taip pat ne ir kiekviename turizmo centre rasi anglų kalba parašytos informacijos ar tave suprantantį darbuotoją. Mūsų tautiečiai Pietų Korėjoje dar kartelį galėtų įsitikinti, kad Lietuvoje mes turime puikų maisto prekių ir statybinių medžiagų pasirinkimą. Lyginant su Lietuva čia dar trūksta nemažai elementarių paslaugų ir prekių, nors kainos – panašios.

REKLAMA
REKLAMA

Korėjiečiai pasaulinei parodai „Expo 2012 Yeosu Korea“,  kurios tema „Gyvieji vandenynai ir pakrantės“,  rengti pasirinko nedidelį Yeosu miestelį, kuriame sugebėjo pastatyti didžiulį kompleksą su visai nauja infrastruktūra, o užkampyje buvusios užkandinės ir parduotuvėlės staiga tapo tarsi Brodvėjumi. Tyliai galime pasvajoti, kad Lietuva kada tolimoje ateityje kuriame Lietuvos miestelyje, pavyzdžiui Šventojoje, įkurtų  infrastruktūrą, vertą 10 milijardų JAV dolerių ir suorganizuotų tokį pasaulinį renginį. Juk mes – drąsi šalis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Restoranas „Aula“ drauge su liaudies meno galerija „Sauluva“ dalyvauja jau ketvirtoje pasaulinėje „Expo“ parodoje (Hanoveryje 2000 m., Nagojoje 2005 m. ir Šanchajuje 2010 m.). Aišku viena: „Expo“ yra trečias pagal dydį pasaulinis renginys po olimpiadų ir futbolo čempionatų, tad Lietuvos prisistatymas, nors ir kainuoja valstybei nemažus pinigus,  reklamuoja šalį labiau nei bet kuris kitas renginys pasaulyje. Lietuvos paviljoną tokių „Expo“ parodų metu aplanko nuo 1 iki 6 milijonų žmonių, o pridėjus jų draugus ar giminaičius, kuriems šie greičiausiai perpasakoja patirtus įspūdžius, išeitų visi 10 milijonų.

REKLAMA

Gal krepšininkų pergalės ir pritraukia daugiau susidomėjimo Lietuva, bet šios parodos leidžia pažinti šalį skirtingais aspektais, pažvelgti iš arčiau į jos kultūrą, istoriją, maistą, meną, ekonomiką. Lietuvos paviljone veikiančiame bare „Aula“ korėjiečiai gali paragauti „Švyturio“ alaus ir alaus kokteilių,  sūrio „Džiugas“, šokolado „Rūta“, vyno „Voruta“, o galerijoje įsigyti gintaro gaminių, „BIOK Amberis“ linijos kosmetikos, proginių monetų ir kitų Lietuvą reprezentuojančių gaminių.

Restorano „Aula“ informacija

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų