REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečios kartos naujasis „Opel Combo“, anot gamintojo, nustato naujus modelio įvairiapusiškumo standartus bei didžiuojasi „klasėje geriausiais" funkcionalumo bei praktiškumo rezultatais. Dėka įvairiapusiškumo, naujasis „Combo“ praplečia „Opel“ produktų gamą – krovininio komercinio automobilio keleivinė versija puikiai tinka laisvalaikiui bei šeimai.

REKLAMA
REKLAMA

Universalus automobilis turės skirtingas kėbulo versijas ir yra gaminamas „Opel“ komercinio partnerio „Fiat Doblo“ furgono pagrindu. Tikimasis, kad tai sustiprins „Opel“ plėtrą komercinių automobilių srityje. Be savo didesnių „brolių“ „Vivaro“ (iki 2,9 t) ir „Movano“ (iki 4,5 t), naujasis „Combo“ klientams pasiūlys konkurencingas tris modelio versijas.

REKLAMA

„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)

Augant kompaktinių komercinių automobilių segmentui, manoma, kad iki 2015 metų Europos keliais jų važinės daugiau nei milijonas.  Prognozuojama, kad 62 proc. „Combo“ pardavimų sudarys krovininis „Cargo“ variantas, o 38 proc. – keleivinis „Tour“ variantas. „Opel Combo" parduodamas nuo 1985 metų, o esamos kartos versija nuo 2001 ­– ųjų. Kasmet Europoje parduodama daugiau nei 72 tūkst. „Combo“.

REKLAMA
REKLAMA

Platus kėbulo stiliaus spektras

Siūlomi du pagrindiniai kėbulo tipai: su ilgesnės ir trumpesnės bazės važiuokle (2755 mm/3105 mm). Abu kėbulo tipai galimi kaip komercinės krovininės („panel van“) su arba be krovinio skyriaus stikline pertvara bei 5 ar 7 sėdimų vietų keleivinės versijos.  Variantas su trumpesne ratų baze gali būti pasirinktas su standartinio aukščio ar aukštesniu stogu.

„Cargo“ versijos su ilgesne ratų baze (3105 mm) krovinio svorio bei talpinimo duomenys įspūdingi: gali gabenti iki 4,6 m3 tūrio krovinį, kurio svoris siekia iki 1 t (su vairuotoju), o galinė ašis atlaiko didžiausią segmente svorį – iki 1450 kg. „Combo“ gali gabenti ir didelių gabaritų krovinį (3400 mm ilgio bei 1550 mm aukščio). Įrengtos plačios galinės durys – 1455 aukščio ir 1231 pločio bei žemas įkrovimo aukštis – 54,4 cm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)

Keleivinis „Combo Tour" turi penkias sėdimas vietas, ilgesnę ar trumpesnę ratų bazę, standartiškai montuojamas slankiojančias duris šone, atidaromas duris gale ar dvigubas asimetriškas duris. Penkiavietis keleivinis variantas su trumpesne ratų baze galimas ir su aukštesniu stogu. Keleivinė versija pasižymi puikiomis gabenimo galimybėmis ­– bagažo skyriaus talpa siekia iki 3200 l, o pakrovimo svoris iki 800 kg.

Plati variklių gama

„Opel Combo“ gali būti komplektuojamas su vienu iš 6 variklių: 4 dyzeliniais, vienu benzininiu bei vienu suslėgtų gamtinių dujų, kuris gali būti varomas ir benzinu. Visi varikliai gali būti montuojami su degalus taupančia „ecoFlex“  technologija bei „Start/Stop“ įranga. Bazinė dyzelinė 1,3 CDTI bei „Combo“ CNG versijos taip pat yra su „ecoFlex“ technologija, kas sumažina ir CO2 taršą.

REKLAMA

„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)

Nauji „Opel Combo“ dyzeliniai varikliai turi naujausią „common-rail“ technologiją, oksidacijos katalizatorių bei dyzelino kietųjų dalelių filtrą. 1,3 CDTI 90 AG „ecoFlex“ degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,8 – 4,9 l/100 km , o emisija – nuo 126 g/km – 129 g/km, priklausomai nuo kėbulo versijos bei stogo aukščio. Tik keleivinė „Combo Tour“ versija yra siūloma su galingu 1,6 CDTI varikliu. Šis variklis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, bet galimas ir su automatizuota „Easytronic“ 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.

REKLAMA

Galingesnių variklių skalėje yra 1,6 CDTI 105 AG bei 2,0 CDTI 135 AG agregatai, pastarasis yra vienas populiariausių „Combo“ dyzelinių variklių. Šie varikliai komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o dėl 320 Nm sukamojo momento jie tampa galingiausiais klasėje.

„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)„Opel Combo“ (nuotr. Gamintojo)

Klientai, kuriems patinka ramesnio darbo benzininiai varikliai, neliks nusivylę 1,4 95 AG agregatu, o tie kurie vertina alternatyvaus kuro variklius gali rinktis „1,4 CNG ecoFlex“ agregatą (120 AG). Variklis kuris gali būti varomas tiek CNG, tiek benzinu pasižymi taupumu bei veiksmingumu. 1,4 „CNG ecoFlex“ turi 22 litrų kuro baką ir 95 litrų suskystintų gamtinių dujų talpą (130 litrų ilgesniojoje versijoje). Su šiuo kuro kiekiu automobilis gali atitinkamai nuvažiuoti iki 625 km ir 750 km.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų