REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia Pekino automobilių parodos žvaigždė, didžiulis „Lamborghini“ visureigis „Urus“ netgi nėra serijinis automobilis, tačiau kaip teigia gamintojai, kuomet jis tokiu taps tai bus modelis skirtas kasdieniniam naudojimui. Italų kilmės vokiečiai tvirtina, kad didžiojo SUV anglies dvideginio emisija bus mažesnė nei konkurentų, vietos užteks keturiems suaugusiems keleiviams ir bagažui, o automobilis puikiai tiks ir išvykoms į prekybos centrą. Tiesa, greti visų minėtų praktiškų savybių taip pat minimas ir 600 AG galios variklis ir nuolatinė keturių ratų pavara.

REKLAMA
REKLAMA

„Lamborghini Urus“ (nuotr. SCANPIX)„Lamborghini Urus“ (nuotr. SCANPIX)

„Lamborghini“ įnirtingai slėpė savo supervisureigį „Urus“ nuo pašalinių akių – būta visokių dailininkų spekuliacijų šia tema, tačiau oficialios šio automobilio fotografijos pasirodė tik praėjusį savaitgalį. Na, toks rūpestis naujuoju modeliu natūralus – italai tikisi, kad būtent „Urus“ leis „Lamborghini“ vėl tapti pelningu gamintoju.

REKLAMA

„Lamborghini Urus“ (nuotr. newspress.co.uk)„Lamborghini Urus“ (nuotr. newspress.co.uk)

Beje, visiems tiems, kurie norėtų padejuoti dėl automobilių pasaulio vertybių nuopolio, rūpintis nereikėtų – „Lamborghini“ ir visureigiai nėra nesuderinami dalykai. Iš viso, juk „Lamborghini" istorija prasidėjo nuo traktorių, be to kompanijos automobilių gamoje buvo ir tikras visureigis „LM002“. Tiesa, jis buvo tikras visureigis, kaip koks italų „Hummer“, o naujasis „Urus“ yra greičiau parketinis visureigis, tačiau kupinas visai rimtų ambicijų – iš nuotraukų matyti, kad bent jau geometrinis šio visureigio pravažumas bus tikrai padorus.

REKLAMA
REKLAMA

„Lamborghini Urus“ (nuotr. newspress.co.uk)„Lamborghini Urus“ (nuotr. newspress.co.uk)

Žadama lengvasvorė konstrukcija tiek automobilio viduje, tiek ir išorėje, taip pat pabrėžiama, kad „Urus“ būtų gerokai lengvesnis už konkurentus. Priekyje bus montuojamas kintamo aukščio oro aptakas, kuris leis įveikti kliūtis, kuomet vairuotojas norės įveikti kliūtį, tarkime, šaligatvio bortelį, tačiau važiuojant dideliu greičiu nusileis žemiau ir suteiks didesnį stabilumą. Siekiant pagerinti modelio aerodinamiką ir valdymą dar vienas reguliuojamo aukščio oro aptakas bus įrengtas automobilio gale. Kad didelis SUV gali būti puikiai valdomas posūkiuose bavarai įrodė su savuoju X6 krosoveriu, kuris kaip ir „Porsche Cayenne“ bus tiesioginis didžiojo „Lamborghini“ konkurentas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lamborghini Urus“ (nuotr. newspress.co.uk)„Lamborghini Urus“ (nuotr. newspress.co.uk)

Beje, „Urus“ vardas – tai improvizacija žodžių Urus, Aurochs tema. O tai reiškia Bos primigenius, priešistorinį kanopinį, dabartinių jaučių protėvį. Archeologai teigia, kad tų laikų Urus svėrė apie 800 kilogramų. Šių dienų „Urus“ svorio jo kūrėjai dar neatskleidžia, tačiau akivaizdu, kad jis bus gerokai didesnis. Ir nesvarbu, kad šio automobilio kūrėjai nesikuklino naudoti itin daug firminio anglies pluošto „Forged Composite“.

Italai pristatė „Lamborghini Urus“. (nuotr. Gamintojo)Italai pristatė „Lamborghini Urus“. (nuotr. Gamintojo)

„Urus“ – visai nemenkas. Šio automobilio ilgis siekia 5 metrus, plotis – beveik 2 metrai. Jis didesnis už vokišką „Cayenne“. Tiesa, techninės automobilio dalies italai dar neatskleidžia – Santa Agatos specialistai užsimena, kad iš atmosferinio motoro derėtų tikėtis bent 600 a.g. Toks paslaptingumas visai pateisinamas, nes nuo konvejerio toks automobilis riedėti pradės tik 2017 metais, todėl dar neaišku, kaip pasikeis jo techninė dalis po debiuto Pekine.

Italai pristatė „Lamborghini Urus“. (nuotr. Gamintojo)Italai pristatė „Lamborghini Urus“. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų