• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtadienį „Aprangos“ grupė prekybos ir pramogų centre Vilniaus „Akropolis“ atidaro pirmąją Baltijos šalyse avalynės ir aksesuarų parduotuvę „Aldo“. Avalynės tinklo vystymas – nauja kryptis ir iššūkis „Aprangos“ grupės veikloje.

REKLAMA
REKLAMA

„Aldo“ vienas sparčiausiai augančių avalynės ir aksesuarų tinklų pasaulyje. Šiuo metu, prekės ženklas itin aktyviai plečiasi Europos regione, neseniai atidarė parduotuves Čekijoje, Kroatijoje, Bulgarijoje, plečia tinklą Anglijoje, Prancūzijoje. „Aldo“ sėkmės formulė – demokratiškos kainos už patrauklų mados bei kokybės santykį, todėl net neabejojame, jog Lietuvos pirkėjai įvertins šį ženklą. Manau, jis turėtų išsiskirti Lietuvos avalynės rinkoje  madingu ir spalvingu asortimentu“, - sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

REKLAMA

„Aldo“ grupė, įkurta 1972 metais Kanadoje,  yra viena iš madingos avalynės ir aksesuarų mažmeninės prekybos lyderių pasaulyje. „Aldo“ avalynės parduotuvių tinklas Baltijos šalyse plėtojamas pagal franšizės sutartį, kuri buvo pasirašyta 2011 metų rugpjūtį. Artimiausiomis dienomis „Aldo“ duris atvers taip pat ir Kauno bei Klaipėdos „Akropoliuose“. Iš viso per artimiausius 5 metus „Aprangos" grupė planuoja atidaryti apie 15 „Aldo“ parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Kovo mėnesį „Aprangos“ grupė iš viso Lietuvoje ir Latvijoje atidaro ar iš esmės rekonstruoja 8 parduotuves.

Praėjusią savaitę atidaryta pirmoji „Massimo Dutti“ parduotuvė Latvijoje. Šią savaitę duris atvers „Massimo Dutti“ parduotuvė Kaune, prekybos centre „Akropolis“. 2011 metų rugpjūtį pirmoji „Massimo Dutti“ parduotuvė Lietuvoje buvo atidaryta ir itin palankiai įvertinta pirkėjų, tad „Aprangos“ grupė numato šio prekės ženklo plėtrą per artimiausius 2 metus visose trijose Baltijos šalyse.

Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma ir konceptualiai nauja „Aprangos galerijos“ parduotuvė.

„Nauja „Aprangos galerijos“ koncepcija brandinta ilgai. Šį naujausias mažmeninės prekybos bei interjero dizaino tendencijas atspindintį projektą įgyvendino mūsų grupės architektai. Tikimės, jog pirkėjai įvertins ją palankiai. Šiemet „Aprangos galerija“ švęs 15 metų jubiliejų. Visą šį laiką „Aprangos galerija“ pirkėjams pristato tik madingiausius ir populiariausius jaunimo prekės ženklus, todėl lieka išskirtinė ir mėgstama jaunimo parduotuvė. Įvaizdinė „Aprangos galerija“ Vilniaus „Akropolyje“ greta jau pamėgtų „Diesel“, „Miss Sixty“, „Energie“, „Killah“, „Morgan“, „G-Star“, „Bench“, „Only“ bei „Jack and Jones“, pristatys ir pastaruoju metu itin išpopuliarėjusius prekės ženklus „Super Dry“, „Fornarina“ bei „Desigual“, - sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kovo mėnesį jau atidaryta iš esmės rekonstruota „Mango„ parduotuvė Kaune bei atidaroma antroji Lietuvoje vokiečių prekės ženklo „Tom Tailor“ parduotuvė, kuri įsikurs prekybos centre „Ozas", Vilniuje.

„Stebime rinkos atsigavimo ženklus visose trijose Baltijos šalyse. Investuojame į tinklo atnaujinimą, bendrovės konkurencingumo didinimą bei plėtojame tuos prekės ženklus, kurių potencialą matome visose trijose Baltijos šalyse. Be to, nuolat stebime Europos bei Amerikos rinkas, naujus kylančius prekės ženklus įvairiuose segmentuose. Artimiausiais metais planuojame pristatyti ne vieną naują ženklą mūsų nuosavuose tinkluose „City“, „Aprangos galerija“ ar „Apranga“ bei vieno prekės ženklo parduotuves“,  sako Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

„Aprangos“ akcijos listinguojamos NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos Baltijos Oficialiame prekybos sąraše. Kontrolinis „Aprangos“ grupės akcijų paketas priklauso koncernui “MG Baltic“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų