REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Niujorko rizikos kapitalo įmonė „Union Square Ventures“, investavusi į „Twitter“, „Foursquare“, „Zynga“ ir kitas technologijų kompanijas, neseniai paskelbė apie atsiradusią laisvą investicijų analitiko pareigybę.

REKLAMA
REKLAMA

Įmonė, užuot reikalavusi gyvenimo aprašymų, savo kandidatų paprašė atsiųsti nuorodas, iš kurių būtų galima susipažinti su jų „internetine išvaizda“, tokias kaip „Twitter“ profilis ar „Tumblr“ tinklaraštis. Kandidatai taip pat turėjo pateikti trumpą vaizdo medžiagą, kurioje būtų parodytas jų susidomėjimas siūloma darbo vieta.

REKLAMA

„Union Square“ teigia, kad šis procesas leidžia atsirinkti geresnius kandidatus ir kompanija ketina ją naudoti priimdama analitikus bei kitus darbuotojus.

Pastaruoju metu kompanijos, bandydamos atsirinkti tinkamus kandidatus, vis dažniau pasikliauja socialiniais tinklais, tokiais kaip „LinkedIn“, vaizdo įrašų profiliais ir internetinėmis apklausomis. Nors daugelis jų vis dar reikalauja pateikti gyvenimo aprašymus, kai kurios iš jų atsisako šio senamadiško reikalavimo.

REKLAMA
REKLAMA

„Union Square Ventures“ dirbanti Christina Cacioppo teigia, kad gyvenimo aprašymai nepakankamai išsamiai apibūdina kandidatą. Įsidarbindama į rizikos kapitalo įmonę ji pati sukūrė profilį, kurį sudarė asmeninis tinklarašis, socialinio tinklalapio „Twitter“ įrašai, „LinkedIn“ profilis ir nuorodos į socialinės žiniasklaidos tinklalapius „Delicious“ bei „Doppir“, kuriose buvo galima pamatyti jos apkeliautas vietas.

„Mus labiausiai domina, kokie žmonės yra iš tiesų, kuo jiems patinka užsiimti ir kaip jie mąsto“, – pasakojo Ch. Cacioppo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rinkodaros lipdukus gaminančios kompanijos StickerGiant.com įkūrėjas ir savininkas Johnas Fischeris teigė, kad gyvenimo aprašymai nėra geriausias būdas nustatyti, ar potencialus darbuotojas puikiai įsitrauks į socialinį kompanijos gyvenimą. Pasak jo, norėdamos patikrinti kandidatus kompanijos naudoja internetines apklausas.

Klausimai parenkami pagal siūlomą poziciją. Per apklausas pateikiami klausimai apie įgūdžius, taip pat klausiama, koks yra jų svajonių darbas ar kokį geriausią darbą jie yra dirbę. Kandidatai gali pridėti ir savo gyvenimo aprašymus, tačiau tai nėra būtina.

REKLAMA

J. Ficheris teigė pradėjęs naudoti internetines apklausas, kai sulaukdavo per daug gyvenimo aprašymų iš kandidatų, kurie neturėjo tinkamos kvalifikacijos ar susidomėjimo. Esant dideliam nedarbo lygiui, gyvenimo aprašymų atsisakymas kompanijoms taip pat gali padėti atsisijoti kandidatus iš plataus darbuotojų spektro.

Vis dėlto daugelyje kompanijų gyvenimo aprašymai yra pirmas žingsnis įdarbinant. Palyginimui, kompanija „Google“, kuri pernai įdarbino apie 7 tūkst. žmonių, sulaukė per 2 mln. gyvenimo aprašymų. Kompanijos personalo atrankos direktorius Toddas Carlisle'as teigė, kad įmonėje dirba šimtai personalo atrankos specialistų, kurie skaito visus šiuos gyvenimo aprašymus. T. Carlisle'as prisipažino, kad gyvenimo aprašymus skaito nuo galo.

Anot jo, kandidatų darbo patirtis, pomėgiai ar įsitraukimas į ne pelno siekiančias organizacijas neretai leidžia įvertinti, ar kandidatas galėtų pritapti prie kompanijos kultūros.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų