• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japonai nusprendė, kad jau netolimoje ateityje „Impreza“ bus tik „Impreza“, o ultimatyvus „STi“ taps atskiru modeliu. Sako, kad toks naujas „Subaru sportininkas jau kuriamas. Tačiau tai netolima ateitis. Na o dabar „Subaru“ parodė savotišką „gulbės giesmę“ – specialią versiją „Subaru Impreza WRX STi S206“.

REKLAMA
REKLAMA

Japonai žada pagaminti 400 tokių „Subaru Impreza WRX STi S206“. (nuotr. Gamintojo)Japonai žada pagaminti 400 tokių „Subaru Impreza WRX STi S206“. (nuotr. Gamintojo)

Tai pati galingiausia, tobuliausia ir brangiausia iš šiandien gaminamų „Impreza“. Ir kaip tokiais atvejais būna beveik visuomet – ji prieinama tik Japonijos pirkėjams. Nors vizualiai atskirti „S206“ gali tikrai ne kiekvienas, galima sakyti, kad čia patobulinta kiekviena detalė. Dviejų litrų darbo tūrio turbovariklis gavo naujus stūmoklius, švaistiklius ir alkūninį veleną, o taip pat kitokį turbokompresorių, interkulerį ir kitaip suderintą variklio valdymo programą. Išmetimo sistema irgi kita, su minimaliu pasipriešinimu. Visa tai leido užsidirbti papildomas 12 arklio galių. „STi S206“ variklio galia dabar siekia 320 a.g., o sukimo momentas – 431 Nm. O svarbiausia patobulintame variklyje tai, kad galią valdyti tapo patogiau, nes maksimalus sukimo momentas pasiekiamas jau prie 3200 aps/min. Gaila, bet japonai dar neatskleidė, kaip šie patobulinimai pakeitė dinamines automobilio savybes.

REKLAMA

Dėl standumo buvo „suveržiotas“ ir automobilio dugnas. (nuotr. Gamintojo)Dėl standumo buvo „suveržiotas“ ir automobilio dugnas. (nuotr. Gamintojo)

Pakeitimai varikliu neapsiribojo. Tarp amortizatorių kelmų atsirado kėbulo standumą didinantis sutvirtinimas, dėl standumo buvo „suveržiotas“ ir automobilio dugnas. Pakaboje atsirado gerokai kietesni vadinamieji sailentblokai, o specialiai šiam modeliui naujus amortizatorius su trumpesnėmis spyruoklėmis sukūrė „Bilstein“ kompanija.

Specialiai šiam modeliui naujus amortizatorius su trmpesnėmis spyruoklėmis sukūrė „Bilstein“ kompanija. (nuotr. Gamintojo)Specialiai šiam modeliui naujus amortizatorius su trmpesnėmis spyruoklėmis sukūrė „Bilstein“ kompanija. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA

Yra pakeitimų ir automobilio išorėje. Priekinis bamperis su vadinamuoju spliteriu, priekiniuose sparnuose atsirado ventiliavimo angos, o ant bagažinės dangčio neliko ralinio spoilerio „lentynos“. Tiesa, „S206“ bus galima užsisakyti ir su Niurburgringo lenktynėms dedikuotu priedų paketu „NBR Challenge Package“, kur ant bagažinės dangčio puikuosis reguliuojamas spoileris iš anglies pluošto.

Japonai žada pagaminti 400 tokių „Subaru Impreza WRX STi S206“. Užsakymų priėmimas prasidėjo vakar, o baigsis kitų metų gegužės 7 dieną. Tačiau priminsime, kad šis džiaugsmas yra skirtas tik Japonijos rinkai.

Japonai žada pagaminti 400 tokių „Subaru Impreza WRX STi S206“. (nuotr. Gamintojo)Japonai žada pagaminti 400 tokių „Subaru Impreza WRX STi S206“. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų