REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vadinamosios „pop-up" parduotuvės – tai iš JAV kilęs fenomenas, kuomet spontaniškai, netikėtose miesto vietose ir labai ribotam laikui atidaromas tam tikras traukos objektas – nuo prabangiausių parduotuvių iki meno galerijų ar kavinių. Mėnuo, savaitė ar vos viena diena – tik tiek vienoje vietoje „pabūna" šis darinys, o vėliau dingsta per naktį – taip pat staigiai kaip ir atsirado.

Vadinamosios „pop-up" parduotuvės – tai iš JAV kilęs fenomenas, kuomet spontaniškai, netikėtose miesto vietose ir labai ribotam laikui atidaromas tam tikras traukos objektas – nuo prabangiausių parduotuvių iki meno galerijų ar kavinių. Mėnuo, savaitė ar vos viena diena – tik tiek vienoje vietoje „pabūna" šis darinys, o vėliau dingsta per naktį – taip pat staigiai kaip ir atsirado.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jaunas lietuvių dizaineris Robertas Kalinkinas, iki šiol savo kolekcijas kabinęs svetimose parduotuvėse, taip pat dviems savaitėms nusprendė Vilniaus Vokiečių gatvės praeiviams sukurti netikėtą ir smagią pramogą.

REKLAMA

Vokiečių gatvę pavers prieššventiniu traukos centru

Robertas Kalinkinas – jaunas, tačiau jau pripažintas dizaineris. Tarp jo nuolatinių klientų – „Freaks on Floor" vokalistas Justinas Jarutis, TV laidų vedėja Agnė Armoškaitė, „Empti" vokalistė Giedrė Kilčiauskienė, Justė Arlauskaitė-Jazzu, menų fabriko „Loftas" atstovė Živilė Diawara, muzikantai Erica Jennings ir Jurgis Didžiulis, kurie Robertą ne kartą yra įvardiję kaip geriausią jauną dizainerį Baltijos šalyse.

REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų žaibiška parduotuvė veiks nuo lapkričio 14 iki gruodžio 1-os dienos. Toks netikėtas parduotuvės modelis paperka savo laisve ir galimybe betarpiškai bendrauti su savo klientais. Per tas dvi savaites planuojame tikrą prieškalėdinį šurmulį: susivešime visas naujausias kolekcijas, kiekvieną atėjusį vaišinsim arbata, priimsim individualius užsakymus ir darysim „primatavimus". Mes patys žiūrim į tai kaip į didelį smagų nuotykį – kas sakė, kad dovanų sau ar kitiems ieškojimas – varginantis ir sunkus darbas? Tik užsukit į Vokiečių gatvę – mūsų bus neįmanoma nepastebėti", - šypsosi dizaineris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Debiutuos ir „Mados Injekcijoje"

Kartu su parduotuvės įrengimu Robertas intensyviai ruošiasi ir gruodį vyksiančiai „Mados Injekcijai". „Įveikti atranką ir patekti į šį renginį – man, dar jaunam kūrėjui, didžiulis laimėjimas. Prisipažįstu, prieš tai dvejus metus sugebėjau pražiopsoti terminus, tad dabar „Injekcija" – didžiausias mano rudens pasiekimas", - priduria menininkas.

Šiuo metu Robertas dirba scenografu menu fabrike „Loftas", laisvai samdomu dekoracijų dalininku Lietuvos ir užsienio kino bei reklamos produkcijos gamyboje, dirba TV stilistu. Visgi didžiausią laiko dalį užima kolekcijų kūrimas ir siuvimas. Konstruoti rūbus Robertas pradėjo nuo 14 metų, paveldėjęs polinkį iš senelio, dirbusio konstruktoriumi siuvimo ateljė.

REKLAMA

Kūrybos kryptis – inovatyvus komfortas

„Daiktas turi tarnauti žmogui, o ne atvirkščiai. Kolekcija koncentruota į tai, kad rūbas būtų ne tik gražus, bet ir praktiškas, ilgaamžis, mėgiamas ir, svarbiausia, nešiojamas", - dėsto neseniai savo naujausią kolekciją „Pass this on Vol. I" pristatęs dizaineris.

Kolekcijoje dominuoja vilna, džinsas, ryškūs pamušalai ir auksinės sagos, dryžiai, ilgamžiai, praktiški ir patogūs audiniai. Klasikiniai siluetai su asimetrine idėja, skirti kasdienai ir darbui. Šiam sezonui pristatyta ypač daug šiltų paltų, puspalčių, paženklintų iš tolo atskiriamu Roberto Kalinkino braižu – būtent to, ko neišvengiamai reikia ruošiantis lietuviškai žiemai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų