REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovė „Blue Bridge“ pranešė pirmoji Lietuvoje suteikusi galimybę klientams savarankiškai valdyti duomenų centro paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA

„Blue Bridge“ suteikia įmonėms ir organizacijoms galimybę savarankiškai užsisakyti ir valdyti IT paslaugas. Tai tapo įmanoma įdiegus programinės įrangos kūrėjos „Microsoft“ dinaminių duomenų centrų technologijas. Iki šiol Lietuvoje debesų kompiuterijos technologija grįstas paslaugas automatizuotai valdyti, jas užsakyti ar atšaukti galėjo tik tokių paslaugų teikėjai, sakoma „Blue Bridge“ pranešime.

REKLAMA

„Plečiantis debesų kompiuterijos rinkai Lietuvoje, auga ne tik IT infrastruktūros, bet ir programinės įrangos kaip paslaugų paklausa. Įmonėms ir organizacijoms svarbu ne IT infrastruktūra, o verslo procesų automatizavimas. Norėdami, kad  mūsų teikiamos paslaugos kuo labiau atitiktų klientų poreikius, pirmieji Lietuvoje siūlome jas valdyti savarankiškai. Nuo šiol savitarnos portale galima užsisakyti ir naujų paslaugų – elektroninio pašto ir bendradarbiavimo, verslo procesų automatizavimo, dokumentų, žinių valdymo ir kitas“, – sakė UAB „Blue Bridge Baltic" generalinis direktorius Zbignevas Gulbinovičius.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, savitarnos galimybės naudingiausios stambioms įmonėms ir valstybės institucijoms, tokiu būdu jos gali savarankiškai ir operatyviai valdyti įsigyjamų IT paslaugų apimtis, geriausiai panaudoti joms skiriamas lėšas.

Atlikti skaičiavimai parodė, kad debesų kompiuterija grįstų paslaugų naudojimasis viešajame sektoriuje leidžia iki 30 proc. pakelti efektyvumą nedidinant veiklos sąnaudų. IT kaip paslauga sėkmingai naudojasi Belgijos parlamentas, Londono savivaldybė (Didžioji Britanija), Bilbao ir Alikantės savivaldybės (Ispanija), taip pat viešojo sektoriaus įmonės kitose šalyse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Galimybė susitelkti tik į viešųjų paslaugų teikimą, neinvestuojant lėšų į sudėtingų IT ūkių kūrimą, jų priežiūrą ir programinį palaikymą, taip pat galimybė mokėti tik už faktiškai suteiktas paslaugas yra svarbiausi argumentai, kuriais vadovaujasi į debesis savo IT sistemas perkėlusios įmonės užsienio šalyse“, – sakė Mindaugas Glodas, „Microsoft“ generalinis direktorius Baltijos šalims.

Pasak M. Glodo, vienas didžiausių kliuvinių stambiajam verslui bei valstybiniam sektoriui naudotis debesų kompiuterijos paslaugomis yra nenoras atiduoti IT išteklių kontrolę šių paslaugų teikėjams. Dinaminio duomenų centro technologijos išsprendžia šią problemą, leisdamos savarankiškai užsisakyti, stebėti paslaugas ir keisti jų nustatymus. „Džiaugiamės, kad glaudus „Blue Bridge“ ir „Microsoft“ bendradarbiavimas jau ir Lietuvoje pavirto įdiegtu kompleksišku debesų kompiuterijos paslaugų savitarnos sprendimu“, - sakė M. Glodas.

REKLAMA

Skelbiama, kad „Blue Bridge“ duomenų centre įdiegtos „Microsoft“ dinaminių duomenų centrų technologijos atvers platesnes galimybes ir Lietuvos IT įmonėms, kuriančioms ir diegiančioms programinę įrangą. Tai suteiks abipusės naudos tiek savo produktus siūlančioms IT bendrovėms, tiek jų klientams. Savitarnos būdu valdydamos IT paslaugas jos galės dirbti greičiau, o klientams pateikti IT sistemas kaip paslaugas su lankstaus apmokėjimo galimybėmis.

Tokia IT valdymo koncepcija turėtų būti itin patraukli finansų apskaitos, ryšių su klientais valdymo (CRM), verslo valdymo (ERP), taip pat projektų valdymo programinės įrangos kūrėjams, sakoma pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų