REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žmogus siekė skraidyti nuo neatmenamų amžių. Deja, turime pripažinti, jog ne visi jo skrydžiai baigiasi laimingai.

REKLAMA
REKLAMA

Šįkart nusprendėme žvilgtelėti, su kuriomis oro linijomis skristi yra nesaugiausia. Sudarant sąrašą buvo atsižvelgta į tokius kriterijus kaip aviakatastrofų istorija, skrydžių valdymas, lakūnų parengimas ir maršrutai, kuriais šios oro linijos skraido.

REKLAMA

Tikslumo dėlei, reikia pastebėti, jog į šį pavojingiausių oro linijų sąrašą pateko tik tos oro linijos, kurios skraido tarpžemyniniais maršrutais. Tai reiškia, kad į jį nebuvo įtraukta pusšimtis Kongo DR ar Kirgizstano aviabendrovių, kurioms yra uždrausta įskristi į daugelį šalių.

10. „Garuda“ oro linijos

Valstybinių Indonezijos oro linijų reputacija dugną pasiekė tuomet, kai jas 2007-aisiais Europos Sąjunga įtraukė į savo juodąjį sąrašą. Ir nors 2009-aisiais „Garuda“ iš šio sąrašo buvo pašalinta, jos įvaizdį temdo liūdna aviakatastrofų statistika. Tragiškiausia iš jų, be jokios abejonės, nutiko 1997-aisiais, kai dėl miškų gaisrų sukelto prasto matomumo kalnuose sudužo kompanijai priklausęs lėktuvas, skraidinęs 234 žmones.

REKLAMA
REKLAMA

Įvykdyti skrydžiai: 2 milijonai

Tragiškos katastrofos: 4

Žuvo: 431

9. „Thai Airways“ oro linijos

Šiais metais Tailando oro linijos „Thai Airways“ švenčia penkiasdešimties metų jubiliejų. 2006-aisiais šios oro linijos pelnė „Geriausių oro linijų“ titulą ir „Geriausios įgulos apdovanojimą“. Už išskirtinę higieną jas yra apdovanojusi ir Pasaulinė sveikatos organizacija. Kaip bebūtų, 1980-1990 m. „Thai Airways“ daugelis privengė dėl kelių liūdnai pasibaigusių skrydžių.

Įvykdyti skrydžiai: 1.98 milijono

Tragiškos katastrofos: 4

Žuvo: 352

8. „Avianca“ oro linijos

„Avianca“ – vienos seniausių pasaulio oro linijų, veiklą pradėjusios dar 1919-aisiais. Šiuo metu jos gali pasigirti vienais moderniausių orlaivių Pietų Amerikoje. Deja, šie faktai neištrina kelių tragedijų, nutikusių būtent šiai aviabendrovei. Vieną iš jų 1989-aisiais sukėlė Kolumbijos narkotikų gaujos, lėktuve padėdamos bombą. Tąkart žuvo 107-i žmonės, tačiau skaudžiausia nelaimė įvyko 1983-aisiais, kai per Madride įvykusią katastrofą neišgyveno nė vienas iš 181-o „Avianca“ keleivio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įvykdyti skrydžiai: 1.47 milijono

Tragiškos katastrofos: 4

Žuvo: 500

7. Pakistano tarptautinės oro linijos

Valstybinės Pakistano oro linijos skraido į daugiau nei 25-ias skirtingas šalis. Jos buvo sukurtos dar 1950-aisiais, kai Pakistanas neseniai buvo gavęs nepriklausomybę. Visų nelaimei, šios oro linijos, kaip ir kitos esančios šiame sąraše, negali pasigirsti gerais skrydžių saugumo rodikliais. Didžiausia jų aviakatastrofa įvyko 1992-aisiais Nepale. Lėktuvas tuomet skrido 400-ais metrų žemiau negu reikia debesuotu metu, o lakūnai prisiartinę prie kalnų, jų nepastebėjo. Per incidentą žuvo 167 žmonės.

REKLAMA

Įvykdyti skrydžiai: 1.43 milijono

Tragiškos katastrofos: 5

Žuvo: 500

6. „Egyptair“ oro linijos

„Egyptair“ yra didžiausia Afrikos aviabendrovė, skraidanti daugiau nei 70-ia krypčių visame pasaulyje. Paskaičiuota, jog vien 2007-aisiais ji aptarnavo 8 milijonus keleivių. Nepaisant to, aviacijos ekspertai neužmiršta, jog nuo pat 1970-ųjų „Egyptair“ sukrėtė daugybė nelaimių, tarp jų – ir teroristinės atakos. Skaudžiausia nelaimė nutiko skrendant iš Kairo į Niujorką: dėl lakūno klaidos tuomet virš Atlanto žuvo visi 217 lėktuvu skridę žmonės.

Įvykdyti skrydžiai: 1.07 milijono

Tragiškos katastrofos: 4

Žuvo: 402

Bus daugiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų