• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pradedame trumpų straipsnių ciklą, kuriuose kartu su specialistais aptarsime pagrindinius vairavimo kanonus. Tai dalykai, kuriuos turėtų žinoti ir pradedantys vairuotojai, ir sėdintys prie vairo jau ne vieną dešimtį metų.

REKLAMA
REKLAMA

Šį kartą žiedinių lenktynių specialistas Robertas Kupčikas patars, kaip derėtų taisyklingai sėdėti automobilyje.

REKLAMA

Pasak sportininko, vairuotojo nugara turi būti prispausta prie atlošo, visas kūno svoris turi tekti vairuotojo krėslui. Vairuotojo pasostės atlošas turi būti tiek atloštas, kad, atsirėmus į jį nugara, liemuo su šlaunimis sudarytų kampą, šiek tiek didesnį už statųjį.

Vairuotojo rankos turi būti beveik ištiestos. Optimali rankų pozicija tokia, kai pasukus vairą 45 laipsnių kampu, viršuje esanti ranka yra ištiesta, tačiau petis dar neatsitraukia nuo atlošo.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak Roberto Kupčiko, visas vairuotojo kūnas turi būti fiksuotas krėsle. Atramos taškais turi būti sėdynė ir nugara, o jokiu būdų ne rankos ar kojos. Kojoms neturi tekti nė trupučio kūno svorio.

Taisyklingą sėdėseną užtikrinti padeda ir saugos diržai. Jie fiksuoja kūną prie atlošo, trukdo sėdėti netaisyklingai.

Žiedinių lenktynių specialisto Roberto Kupčiko patarimus pamatyti siūlome ir vaizdo reportaže, o kitoje šios serijos pasakojimų dalyje lenktynininkai dalinsis patirtimi, kaip rankose derėtų laikyti vairo ratą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų