• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu Europoje yra devyni elektromobilių „Tesla“ pardavimų salonai. Juose per keletą metų parduota apie 1300 automobilių.

REKLAMA
REKLAMA

„Tesla“ modelių gamoje šiuo metu yra vienas vienintelis „Tesla Roadster“, sedanas „Tesla S“ prekyboje pasirodys, panašu, ne anksčiau, kaip 2012 metų pradžioje. Tai nėra masiniai gaminiai, greičiau tai žaisliukai vertinantiems išskirtinumą. Tačiau būtent išskirtinumą „Tesla“ ruošiasi panaudoti kaip pagrindinį kozirį, didinant pardavimus.

REKLAMA

„Tesla“ vadovai nusprendė, kad savo automobilius reikia pardavinėti visiškai kitaip. Nutarta, kad geriausiu pardavimų strategijos pavyzdžiu jiems būtų amerikiečių kompanija „Apple“. Esą šios kompanijos sėkmės priežastis slypi teisingame pardavimų modelyje. „Tesla“ vadovai reikalo ėmėsi rimtai- į kompaniją jau pakviestas puikiai pasaulyje žinomas vadybos specialistas Džordžas Blankenšipas, kuris yra dirbęs su tokiais gigantais, kaip „Gap“ ir „Microsoft“. Jam pavesta kurti radikaliai atnaujintą ir inovatyvų kompanijos automobilių pardavimų tinklą.

Jau žinomas pirmas D. Blankenšipo žingsnis „Tesla“ kompanijoje. Jo sprendimu „Tesla“ pardavimų salonai iš miestų pakraščių kraustysis į centrus ir kitas prestižines miesto erdves.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų