• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

15 000 eurų - suma, už kurią galima įsigyti kuklų naują automobilį ar išsirinkti bet kurį automobilį esantį skelbimų portale. Pradedant sportišku „Honda Civic Type R“ baigiant tikrų bahūrų ratais - „BMW 530d“ su „M-Sport“ kėbulo apdaila. 
Vis dėlto, jeigu šiuo metu turite atliekamų pinigų ir planuojate įsigyti klasikinį automobilį, mes norime Jums pasiūlyti penkis modelius, kurie visuomet stovėdavo tamsiame kampelyje ir niekuomet neturėdavo galimybės užlipti ant scenos ir pademonstruoti savo galimybes.
Jeigu jums pasiseks, už 15 000 eurų galite įsigyti ne vieną, bet kelis šiame sąraše esančius automobilius. Tad vienu šūviu nušausite net kelis zuikius, kurie po keletos metų gali pradžiuginti labai stipriai išaugusia verte.
Audi 200 5T
Tai buvo vienas iš tų „Audi“ markės automobilių, kuris padėjo formuoti šio gamintojo įvaizdį. Be to, tai buvo pirmasis Ferdinando Piecho projektas. Žymaus inžinieriaus, kuris tapo „Audi“ revoliucijos dalimi, o vėliau ir visos „VAG“ koncerno lokomotyvu.
Automobilio pavadinimas išduoda, jog jis yra varomas 5 cilindrų benzininiu varikliu su turbina. 5 - 5 cilindrai, T - turbina.
Ši „Audi 200“ modelio versija į priekį judėjo naudodama 2,1 litro darbinio tūrio, 170 arklio galių išvystančiu jėgos agregatu.
Europoje šis modelis buvo parduodamas „ Audi 200 5T“ vardu, o anapus Atlanto - „Audi 5000 S Turbo“.
„C2“ kartos „Audi 200“ modeliai buvo gaminami nuo 1979 iki 1982 metų, ir yra žymiai retesni už vėliau pasirodžiusią „C3“ kartą.

15 000 eurų - suma, už kurią galima įsigyti kuklų naują automobilį ar išsirinkti bet kurį automobilį esantį skelbimų portale. Pradedant sportišku „Honda Civic Type R“ baigiant tikrų bahūrų ratais - „BMW 530d“ su „M-Sport“ kėbulo apdaila. 
Vis dėlto, jeigu šiuo metu turite atliekamų pinigų ir planuojate įsigyti klasikinį automobilį, mes norime Jums pasiūlyti penkis modelius, kurie visuomet stovėdavo tamsiame kampelyje ir niekuomet neturėdavo galimybės užlipti ant scenos ir pademonstruoti savo galimybes.
Jeigu jums pasiseks, už 15 000 eurų galite įsigyti ne vieną, bet kelis šiame sąraše esančius automobilius. Tad vienu šūviu nušausite net kelis zuikius, kurie po keletos metų gali pradžiuginti labai stipriai išaugusia verte.
Audi 200 5T
Tai buvo vienas iš tų „Audi“ markės automobilių, kuris padėjo formuoti šio gamintojo įvaizdį. Be to, tai buvo pirmasis Ferdinando Piecho projektas. Žymaus inžinieriaus, kuris tapo „Audi“ revoliucijos dalimi, o vėliau ir visos „VAG“ koncerno lokomotyvu.
Automobilio pavadinimas išduoda, jog jis yra varomas 5 cilindrų benzininiu varikliu su turbina. 5 - 5 cilindrai, T - turbina.
Ši „Audi 200“ modelio versija į priekį judėjo naudodama 2,1 litro darbinio tūrio, 170 arklio galių išvystančiu jėgos agregatu.
Europoje šis modelis buvo parduodamas „ Audi 200 5T“ vardu, o anapus Atlanto - „Audi 5000 S Turbo“.
„C2“ kartos „Audi 200“ modeliai buvo gaminami nuo 1979 iki 1982 metų, ir yra žymiai retesni už vėliau pasirodžiusią „C3“ kartą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi 200 (2)


Audi 200


BMW 630 CS
„E24“ kartos 6 serijos „BMW“ labai dažnai patenka į gražiausių šios markės modelių sąrašus. Ar tuo reikėtų stebėtis? Tikrai ne.
Daugelis automobilių entuziastų svajoja apie pačią greičiausią - „BMW M635CSi“ versiją, kuri neoficialiai vadinama „BMW M6“ vardu.
Vis dėlto, norint džiaugtis 6 serijos teikiamais malonumais, nereikėtų ignoruoti kuklesnių versijų. „BMW 630 CS“ yra puikus pavyzdys.
Nuo 1976 iki 1979 metų gamintas modelis iš gamyklos išriedėdavo naudodamas ne tiesioginio įpurškimo sistemą, o „Solex“ karbiuratorius.
„M30B30“ motoras buvo 3,0 litrų darbinio tūrio, išvystė 185 AG ir 255 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

BMW 630 (2)


BMW 630


Citroen CX 2200
Kiekvieną kartą, kuomet pagalvojame apie klasikinį automobilį, visuomet pagalvojame apie „Citroen“ markę. Kodėl? Nes prieš keletą dešimtmečių „Citroen“ automobiliai buvo tiesiog fantastiški. Visomis prasmėmis.
Neįprasti inžinieriai sprendimai, futuristiškas dizainas, laiką pralenkiančios technologijos - parodykite žmogų, kuris norėtų savo garaže turėti tokio automobilio?
„Citroen CX 2200“ buvo komplektuojamas su atmosferiniu benzininiu varikliu, kuriam gyvybę palaikė „Weber“ karburatorius. Šis kuklus variklis išvystė 112 arklio galių ir 167 NM - ne itin daug, bet elementarioms kelionėms šio variklio užteks.
Vis dėlto, jeigu labai norėsite, šį automobilį galima įsigyti ir su dyzeliniu varikliu. Pati pajėgiausia dyzelinio versija išvystė net 120 arklio galių ir leido šiam „Citroen“ modeliui tapti greičiausiu sedanu pasaulyje, kuris turėjo dyzelinį variklį.

REKLAMA
REKLAMA

Citroen CX (2)


Citroen CX


 
Maserati BiTurbo
„Maserati“ markės automobiliai visuomet buvo laikomi pigesne „Ferrari“ alternatyva. Vienu laipteliu žemiau stovintys „Maserati“ modeliai visuomet bandė įtikti kitokį skonį automobiliams turintiems pirkėjams.
„Maserati BiTurbo“ turėjo užimti pačią žemiausią vietą šios markės modelių gamoje. Pigiausias „Maserati“ modelis buvo gaminamas nuo 1981 iki 1994 metų. Per šį laikotarpį automobilis buvo ne vieną kartą atnaujintas, modernizuotas, tačiau tai nepadėjo padidinti „BiTurbo“ modelio populiarumą.
Didžiausias „BiTurbo“ išskirtinumas - itin pajėgūs 6 cilindrų benzininiai varikliai bei galinių varančiųjų ratų pavara. Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, variklio tūris siekė 2, 2,5 arba 2,8 litro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati BiTurbo (1)


Maserati BiTurbo (2)


Tatra 613
Absoliuti egzotika, kuriai silpnybę turi tik Čekijos gyventojai arba retų klasikinių automobilių entuziastai.
Neįprastų formų automobiliai visuomet buvo „Tatra“ vizitinė kortelė. „Tatra 613“ buvo ne išimtis.
Vienas patogiausių ir komfortiškiausių to meto automobilių buvo pradėtas gaminti 1973 metais.
Tuometiniai „Tatra“ vadovai džiaugėsi, jog „613“ modelis sulaukė nemažo susidomėjimo Vakarų Europoje, kurioje dominavo „Jaguar“ bei „Mercedes Benz“ kūriniai. Šį automobilį taip pat pamėgo slaptųjų tarnybų pareigūnai, kurie gyrė „Tatra 613“ komfortą, erdvų saloną ir valdymo savybes.

Tatra 613 (1)


Tatra 613

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų